خبرهای داغ:
مقام معظم رهبری می فرمایند: کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن، موانع کوچک را بزرگ ندیدن ، آرمانها را فراموش نکردن، جهت را فراموش نکردن، شوق به کار، این کار جهادی است.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۰۱
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ یاسر میرشکار مسئول گروه جهادی خبرنگار شهید مدافع حرم محسن خزایی با بیان اینکه گروه جهادی در راستای اجرای دستورات مقام معظم رهبری با هدف تکریم و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه فعالیت خود را از بهار سال ۱۴۰۲ با ۲۰ نفر آغاز کرد؛ گفت: گروه جهادی شهید خزایی با دغدغه رفع محرومیت از استان سیستان و بلوچستان به مناطق محروم خدمت رسانی می‌کند.

گروه جهادی شهید محسن خزایی،

 

زندگی جهادی بهترین الگوهای زندگی برای رفتار شهروندی است 


مسئول گروه جهادی خبرنگار شهید مدافع حرم محسن خزایی در خصوص نامگذاری گروه جهادی گفت: زندگی شهید حاج محسن خزایی را می‌توان از زوایای مختلف مورد بررسی و واکاوی قرار داد. صفحه‌های زرین زندگی این شهید بزرگوار درس‌ها و پیام‌های ماندگاری دارد. یکی از جنبه‌ های زندگی این شهید خبرنگار مدافع حرم تراز جمهوری اسلامی که می‌توان به آن توجه جدی داشت؛ مدیریت کار تشکیلاتی و جهادی است. که امید است با دعای شهید بزرگوار بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

گروه جهادی شهید محسن خزایی،
میرشکار با اشاره به اینکه گروه جهادی شهید حاج محسن خزایی در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد اظهار داشت: با توجه به منویات رهبری در خصوص رفع محرومیت زدایی و تکریم اقشار آسیب پذیر جامعه شعار و هدف گروه جهادی ما در این راستا گام‌هایی برداشته است.


وی با تشریح عملکرد گروه جهادی شهید خزایی در عرصه های مختلف عنوان کرد:

 

روایت جهاد خدمت رسانی

گروه جهادی شهید خزایی در حوزه‌های گوناگون به مردم مناطق مختلف خدمت رسانی می کند.


جهاد عمرانی:

تعمیرات، ترمیم منازل خانوار محروم، مساعدت‌های مالی و تهیه اقلام معیشتی به خانواده‌های بی بضاعت، کم بضاعت و تحت پوشش گروه جهادی، رنگ آمیزی مدارس، تعمیرات لوازم خانگی رایگان خانوار‌های نیازمند.

 
گروه جهادی شهید محسن خزایی،

جهاد فرهنگی:

برپایی موکب در ایام مختلف سال، برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب در مناسبت های مختلف، دیوار نویسی محلات حاشیه شهرستان زاهدان و مدارس، نقاشی تمثال مبارک شهدا در مدارس، برگزاری کلاس‌های تربیت و نوجوان در فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان، برگزاری اردو‌های زیارتی، برگزاری مراسمات ملی مذهبی، برگزاری میزخدمت جهادی با حضور مسئولین شهر زاهدان در مکان استقرار گروه جهادی، جهاد تبیین دعوت مسئولان و سخنرانان شاخص استانی برای روشن سازی و رفع شبهات در بین قشرجوان، برگزاری نشست‌های بصیرت بین آحاد مردم یادواره شهدا و دعوت و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و حضور و عیادت از خانوار معظم شهدا در منازل شان و اهدای یادبود.

 
گروه جهادی شهید محسن خزایی،

جهاد تبیین اقتصادی اجتماعی:

اشتغال زایی، خرید تنور گازی جهت پخت و فروش نان، کلوچه و...
معرفی زنان و دختران متقاضی هنرجو و اشتغال زایی خانگی به مرکز فنی حرفه‌ای جهت آموزش هنرتزئینی، دکوری، خانگی، صنعتی و دادن گواهینامه معتبر به صورت رایگان با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای استان، تهیه تعدادی اقلام جهیزیه برای خانوار‌های نیازمند. تهیه بسته‌های ارزاق معیشتی بین خانوار تحت پوشش گروه جهادی، ذبح و قربانی گوسفند در عید قربان، غدیر و توزیع گوشت بین خانوار نیازمند و خرید پک لوازم التحریر از قبیل: کیف، دفتر، مداد، خودکار، خط کش و برای دانش آموزان و برای دانش آموزان بی بضاعت در مقاطع مختلف

 
گروه جهادی شهید محسن خزایی،

اعتمادسازی:

ایجاد اعتبار و اعتماد بین عام مردم جهت جمع آوری مساعدت‌های مردمی برای محرومیت زدائی


رسم هفتگی:

تهیه‌ی غذای گرم و توزیع هر شب جمعه بین کارتن خواب ها.


انتهای پیام/ خبرنگار زینب محمودی عالمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها