خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ کاظم رحیمی رئیس شرکت تعاونی دهياري های بخش مرکزی فریدن از بسیج شروع کرده تا امروز به عنوان یک مدیر موفق شده است
کد خبر: ۹۵۶۱۲۰۴
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ کاظم رحیمی رئیس شرکت تعاونی دهياري های بخش مرکزی فریدن از بسیج شروع کرده تا امروز به عنوان یک مدیر موفق شده است.

رحیمی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج فریدن گفت: بیشترین و بهترین لحظات عمر خود را در بسیج بوده ام و با مشوق سازی های شهیدحاج قنبرعلی بهارستانی آرام آرام در بسیج مسئولیت های مختلفی از جمله فرمانده پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) و فرمانده گردان‌های الی بیت المقدس و امتم علی(ع) را به عهده گرفته و خدمت رسانی کرده است.

وی در ادامه گفت: کار در بسیج اجتماعی شدن و پذیرش مسئولیت های دیگری را برای من فراهم کرد و توانستم به اعتماد مردم روستای چوگان دو دوره عضو شورای اسلامی روستا و یک دوره در شورای اسلامی بخش خدمت رسانی کنم .

رحیمی بیان داشت : حاصل فعالیت در بسیج موجب معرفی من در سطح شهرستان بود تا جائیکه مورد اعتماد هیئت مدیره شرکت تعاونی دهياري های بخش مرکزی قرار گرفتم و به عنوان رئیس شرکت انتخاب شدم تا در این میدان و عرصه خدمت رسانی به مردم بخش مرکزی داشته باشم.

وی در پایان الگوسازی شهدای انقلاب اسلامی را مانند شهید بهارستانی و فعالیت در بسیج را به عنوان بهترین مسیر پیشرفت و عاقبت بخیری دانست و به دیگر همرزمان بسیجی جوان و نوجوان خود نیز توصیه کرد در ایم مسیر که زیر سایه ولایت است مستحکم باشند تا پیشرفت دنیا و اخروی را بدست بیاورند

ارسال نظرات
پر بیننده ها