نشست کمیته رسانه و اطلاع رسانی دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد 1403 با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان و اعضای این کمیته در سالن جلسات شبکه دنا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۳۸۴
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در این نشست مدیر کل صدا و سیما به عنوان رئیس کمیته گزارشی از اهم اقدامات این کمیته بخصوص صدا و سیما ارائه داد و گفت: در معاونت خبر کلیه اخبار مربوط به کنگره در سطح استان و شهرستانهای تابعه پوشش داده شده اند.

امیر رئوف افزود:  وی بیان کرد: در حوزه معاونت سیمای مرکز استان نیز برنامه هایی از قبیل شب های شیدایی، همسنگر، معرفی شهدا ، تیزر،کلیپ، زیرنویس و گفتگو با مهمانان خارج از استان و ده هاا برنا مه دیگر پخش و در حال پخش است.

وی بیان کرد: در بخش صدا و رادیو هم برنام های بسیار خوبی در خصوص معرفی شهدا اجرا شده و یا در حال اجرا است.

سرهنگ مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان هم گفت: تولید دو مستند تلویزیونی از سردار شهید مصطفی زبیر بخشیان و شهدای طلاب استان در دستور کار است.

سرهنگ پاسدار ایمان خردمند مسول معاونت فرهنگی سپاه فتح استان هم گفت: ده ها برنامه فرهنگی جمله تولیدات هنری با موضوع فرهنگی و شهدای استان در حال انجام است.

سرگرد پاسدار عباس رضایی مسول بسیج رسانه استان نیز گفت: در راستای برگراری دومین کنگره ملی شهدای استان ارتباط خوبی با رسانه ها بخصوص خبرگزاریها برقرار شده و اخبار این رویداد مهم فرهنگی پوشش حداکثری داده خواهند شد.

کنگره شهداکنگره شهداکنگره شهداکنگره شهداکنگره شهداکنگره شهداکنگره شهداکنگره شهداکنگره شهداکنگره شهداکنگره شهداکنگره شهدا

 

ارسال نظرات