مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: پتروشیمی ایلام به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی غرب کشور آمادگی کامل خود را برای گسترش همکاری با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه پتروشیمی اعلام می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۴۶
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید غلامحسن گرشاسبی گفت: پتروشیمی ایلام به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی غرب کشور آمادگی کامل خود را برای گسترش همکاری با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه پتروشیمی اعلام می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه دومین دوره رویداد «پتروفن» فرصت مغتنمی برای رفع نیازهای فناورانه صنایع پتروشیمی با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان است افزود: بر اساس نیازسنجی‌ها توسط کارشناسان پتروشیمی ایلام، شرکت‌های نوآور در حوزه محیط‌زیست، کاتالیست، ساخت قطعات و تهیه اقلام یدکی و ابزاردقیق می‌توانند با پتروشیمی همکاری کنند.

 

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره پتروشیمی ایلام افزود: مواد شیمیایی، شبیه‌سازی‌ها، راهکارهای فناورانه تولید مستمر و بهبود فرایند و افزایش تولید، تعمیر و نگهداری دستگاه‌های حساس و عیب‌یابی و راه‌اندازی تجهیزات از دیگر نیازهای صنعت پتروشیمی به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی است.

 

وی یکی از مهم‌ترین اهداف نمایشگاه و رویداد پتروفن را اقتصادی کردن محصولات و فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه پتروشیمی عنوان کرد و ادامه داد: این رویداد می‌تواند به‌مانند یک بازار بزرگ برای این شرکت‌ها عمل کند.

 

گرشاسبی از حضور فعال پتروشیمی ایلام در این رویداد خبر داد و افزود: «دیپلماسی تعامل صنعتی» این شرکت با ایجاد غرفه، دیدار با مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های فناور در دستور کار است.

 

 

ارسال نظرات