گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و سوغات استانها در چناران+عکس

فرماندار چناران از گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و سوغات استانها خبر داد و گفت: این مهم با هدف حمایت از تولیدات داخلی و اقتصادمقاومتی از ۱۱ تا ۲۰ آذر در این شهرستان دایر است که نقش مهمی در تنظیم بازار دارد.
کد خبر: ۹۵۶۱۵۹۷
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، فرماندار چناران، رییس اداره صمت، رییس اتاق اصناف و هیأت همراه این شهرستان از نمایشگاه عرضۀ مستقیم کالا و سوغات استانها که در سالن بعثت دایر است دیدن و از نزدیک در جریان چگونگی برپایی این نمایشگاه و نحوه خدمات رسانی به بازدیدکنندگان قرار گرفتند.

 فرماندار چناران در ادامه بازدید از نمایشگاه گفت: برگزاری عرضه مستقیم کالا با هدف حمایت از تولیدات داخلی می تواند نقش مهمی در تنظیم بازار داشته باشد.

محسن مه آبادی افزود: در این نمایشگاه که غرفه‌داران از استانها و شهرهای کشورمان حضور دارند فرصت خوبی است تا مردم از این فرصت استفاده و خرید مطمئنی داشته باشند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با ۷۵ غرفه شامل انواع مواد غذایی، پوشاک، خشکبار، آجیل، صنایع دستی و سوغات و... در معرض دید عموم قرار گرفت.

مه آبادی اضافه کرد: این نمایشگاه از ۱۱ تا ۲۰ آذر ماه در سالن ورزشی بعثت دایر است و شهروندان می‌توانند همه‌ روزه صبح از ساعات ۹ تا ۱۳ و عصرها از ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید و اقلام مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

خبرنگار/ملیحه مداح 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها