خبرهای داغ:

میوه های مهربانی در سبد خانواده های کم برخوردار در سرخه

فرماتده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از تهیه و توزیع میوه و بسته های معیشتی بین 10 خانواده نیازمند در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۱۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند در محله، جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه اقدام به تهیه و توزیع اقلام خوراکی بین خانواده های کم برخوردار کردند.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این کمک ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سال های اخیر شاهد اقدامات نیکوکارانه هدفمند بسیاری بوده ایم که به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و محروم جامعه در قالب حرکتی مردمی و بسیجی وار در سطح کشور و شهرستان سرخه انجام می شود.

او افزود: در بیان رهبر انقلاب اسلامی، مواسات یعنی همراهی کردن و کمک کردن به برادر مؤمن در همه‌ امور از جمله کمک فکری، کمک مالی و کمک معنوی تا هیچ خانواده‌ای از خانواده‌های مسلمان و هم‌وطن و نیازمند با دردها و محرومیت‌ها و مشکلات خود تنها نماند و برای کمک کردن باید به سراغ آن‌ها برویم و یاری‌شان کنیم. 

فرماتده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه ادامه داد: در این راستا تهیه انواع میوه و مواد غذایی شامل ( نارنگی، پرتقال، خیار، لیمو شیرین، بادمجان، گوجه و سیب زمینی) از هر کدام 20 کیلو به‌ 10 خانواده کم برخوردار توسط گروه جهادی رهروان حاج قاسم اهدا شد.

فیض اضافه کرد: همچنین 10 سبد کالا و بسته معیشتی شامل (چای، قند، روغن، پنیر، رب گوجه فرنگی، حبوبات، ماکارونی، گوشت و ۳۰ کیلو نان) جهت دستگیری از افراد کم برخوردار توسط این گروه جهادی تهیه و توزیع شد.

او یادآور شد: کلاس حفظ قرآن محیصا با محوریت حفظ جزء سی با مربیگری نوجوان بسیجی محیا وطنی همراه با بازی قرآنی  در پایگاه برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

گفتنی است حلقه شهید قربانعلی حافظی پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه در سرخه همراه با ختم ۱۵ هزار صلوات به نیابت سلامتی و فرج آقا امام زمان (عج) و شهدای گمنام در معراج شهدای گمنام میدان سعدی سمنان برگزار شد.

همچنین حلقه صالحین شهید یحیی داودی در این پایگاه مقاومت تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار