سرهنگ سارانی گفت: بیست و پنجمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با توزیع ۴۰۰بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰میلیون تومان اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۱۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار،سرهنگ خدارحم سارانی فرمانده سپاه شهرستانی چابهار در حاشیه اجرای بیست و پنجمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در چابهار گفت: در این رزمایش تعداد ۴۰۰بسته معیشتی شامل برنج و روغن و رب و حبوبات هر بسته به ارزش ۱میلیون تومان و جمعا به ارزش ۴۰۰میلیون تومان بین نیازمندان در روستاهای میرآباد،مرادآباد و کمب توزیع گردید.

وی ادامه داد: : سپاه از بدو تاسیس پای کار انقلاب و پای کار مردم بوده و هر کجا که مردم نیاز به کمک و یاری داشتند سپاه و بسیج با تمام ظرفیت و با استفاده از تمام امکانات و ابزارهایی که در اختیار داشته به کمک مردم شتافته است.

سرهنگ سارانی درپایان افزود:سپاه و بسیج وظیفه خودش می داند در همه حال و در همه عرصه ها و زمان ها در کنار مردم برای مردم و برای خدمت به مردم باشد و این افتخار بزرگی برای سپاه و بسیج است که خدمتگزاری صادق باشد.

گفتنی است  این رزمایش به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان چابهار اجرا و کمکها توسط پایگاههای مقاومت بین نیازمندان توزیع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار