مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: طی اجرای مانوری جهادی ۲ روزه در شهرستان چابهار ۳۰۰ دستگاه کلاهک روشنایی معابر در این شهرستان اصلاح و احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۰۹
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،مهندس محمد رئیسی در حاشیه برگزاری این مانور جهادی، اظهار داشت: ۶ تیم به همراه ۱۸ نیروی عملیاتی در این مانور فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه رسالت این شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تأمین برق مطمئن و پایدار است، ادامه داد: هفته گذشته مانور جهادی، اصلاح و احداث شبکه روشنایی معابر در شهرستان زاهدان انجام شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات زیربنایی جهت اجرای پروژه های توزیع برق، موضوع نقض حریم شبکه های برق است، که در صورت همکاری سازمان های متولی با این شرکت، تسریع و سهولت اجرای پروژه ها بیشتر می‌شود.

رئیسی در پایان ضمن درخواست از شهروندان گرامی جهت حفظ و نگهداری تاسیسات شبکه برق گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه خاموشی روشنایی معابر مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت ثبت و پیگیری نمایند.

ارسال نظرات