همزمان با ایام فاطمیه:

استقبال باشکوه مردم دیارسلسله الذهب از لاله فاطمی+ عکس و فیلم

آیین استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام در محل مجتمع فرهنگی ورزشی فجر نیشابور این شهرستان برگزار شد و مردم شهید پرور دیار سلسله الذهب رای استقبال مهمان ویژه خود سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۲۷
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، پیکرمطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با استقبال مردم شهید پرور و دانش آموزان نیشابوری تشییع شد.

آیین تشییع پیکر مطهر شهیدگمنام دفاع مقدس امروز در محل باشگاه فجر شهرستان نیشابور با استقبال پر شور رهروان راه شهدا صورت گرفت.

پیکر مطهر این شهید 18 ساله دوران دفاع مقدس که در چنگوله در عملیات عاشورای 2 تفحص شده بود در مدارس شهرستان نیشابور تشییع شد تا دانش آموزان با این شهید گمنام بیعت کنند و شهدا را سرلوحه و توشه راه خود قرار دهند.

همچنین پیکر این شهید گمنام در مدرسه شبانه روزی شهید رستگار و شهید محبی تشییع شد تا دانش آموزان با فداکاری‌های شهدا و ایثارگری‌های شهدای گمنام بیشتر آشنا شوند.

گفتنی است ؛ پیکر مطهر این شهید والامقام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان نیشابور با حضور خانواده شهدا و مردم شهیدپرور نیشابور تشییع خواهد شد و در محل دانشکده کشاورزی این شهرستان آرام خواهد گرفت.

گزارش/سیدموسی الرضا حسینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار