مسئول انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:
زنجان _ مسئول انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری دومین جشنواره سراسری صنایع دستی بسیج در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۴۹
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

دومین جشنواره سراسری صنایع دستی بسیج در زنجان برگزار می شود

فاطمه عبدالهی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان این مطلب اظهار داشت:دومین جشنواره سراسری صنایع دستی بسیج در راستای هنر ماندگار و هم افزایی هنرمندان صنایع دستی بویژه در مناطق کم برخوردار در جهت احیای هنر دستی هر منطقه در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از هنر‌های صنایع دستی در حال منسوخ شدن و هدف ما احیا و آشنایی بیشتر مردم با این صنایع دستی به عنوان هنر تمدن ساز است، افزود: این جشنواره به منظور اتصال شبکه‌های تولید به شبکه‌های توزیع و فروش با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و سازمان بسیج هنرمندان است.

این مسئول تاکید کرد: دومین جشنواره سراسری صنایع دستی بسیج همزمان با هفته بصیرت از ۹ الی ۱۵ دی ماه سال جاری برپا می‌شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه هنرمندان می‌توانند جهت ثبت نام به وبگاه honarmandegari.comمراجعه نمایند، افزود:پس از ورود به این وبگاه با تشکیل حساب کاربری تصاویر آثار خود را بارگذاری کنند.

این مسئول ادامه داد: شرکت کنندگان باید آثار خود را از سه جهت عکس گرفته و با حجم حداکثر ۳۰۰ کیلو بایت بارگذاری کنند.

مسئول انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه در مرحله استانی ۵ اثر از سوی هیأت داوران انتخاب و به مرحله کشوری راه می‌یابد، خاطر نشان کرد: مهلت ثبت نام در این جشنواره تا ۳۰ آذر ماه سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار