خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه عملیات اجرایی باغ‌موزه دفاع مقدس کاشان آغاز شد، گفت: تلویزیون اینترنتی کنگره ملی شهدای کاشان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۳۸
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان، سرهنگ کریم اکبری صبح امروز در جلسه کنگره ملی شهدای کاشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: از زمان ابلاغ برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان کمیته‌های مربوطه تشکیل شد و از ۱۲ آبان سال گذشته کار اجرایی کنگره ملی کاشان آغاز شد.

وی ضمن اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف نظیر هنر و تولیدات هنری به ریاست رئیس اداره ارشاد، کارگروه روابط عمومی، کارگروه بخش‌های تابعه به ریاست معاون سیاسی فرمانداری کاشان و کارگروه تطبیق افزود: کمیته تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، کمیته مراکز آموزش عالی و دانشجویی، کمیته ورزش و جوانان، کمیته بانوان و کمیته کودک و نوجوانان از جمله کمیته‌های کنگره ملی شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان کمیته خدمت‌رسانی، کمیته ادارات و کارمندان، کمیته مساجد و هیئات و موسسات مردم‌نهاد و کمیته سنگرسازان بی‌سنگر را از دیگر کمیته‌های کنگره ملی شهدای کاشان دانست و ابراز داشت: یکی از خاستگاه‌های شیعه به واسطه حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) کاشان بوده به نحوی که اولین نماز جمعه کشور توسط این امامزاده واجب‌التعظیم در کاشان اقامه شد.

وی ضمن اشاره به مفاخر و مشاهیر شهرستان کاشان گفت: کاشان‌ افتخار دارد که ۷۳ شهید تیپ فاطمیون را درد به نحوی که نیمی از شهدای تیپ فاطمیون استان اصفهان در کاشان است و سه شهید ایرانی مدافع حرم نیز در این شهرستان آرمیده‌اند در حالی که کاشان از قشرهای مختلف شهدای متعددی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

سرهنگ اکبری ضمن اشاره به جلسات متعدد برای هماهنگی کنگره ملی شهدای کاشان تصریح کرد: ۸۳ جلسه از سوی کمیته‌ها و کارگروه‌های کنگره ملی شهدای کاشان تشکیل شد و دو ماه است که تیم ۱۵ نفره برای کیفی‌سازی تصاویر شهدا بسیج شدند و یک هزار و ۲۰۰ تصویر از شهدا کیفی‌سازی شد و برپایی نمایشگاه تا قله افتخار با بخش‌های متنوع نیز یکی دیگر از برنامه‌های مختلف کنگره ملی شهدای کاشان بود و پنج هزار دانش‌آموز به صورت خاص و حدود هفت هزار نفر از عموم مردم از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی از راه‌اندازی تلویزیون اینترنت کنگره شهدای کاشان خبر داد و تاکید کرد: پیش‌بینی شده است ۱۰ تئاتر ویژه این کنگره ملی در کاشان برگزار شود و از سوی دیگر اقدامی که از شش سال پیش در حوزه زیرساختی آغاز به کار کرد، پردیس باغ‌موزه دفاع مقدس است که سالانه پنج میلیارد تومان از سوی شهرداری کاشان اعتبارات اختصاص پیدا می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان افزود: از سال پیش عملیات اجرایی باغ‌موزه دفاع مقدس کاشان آغاز شد و تاکنون ۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است و پیش‌بینی شده تا این مکان یک مکان جذاب باشد که برای نسل‌های آینده ما نیز مناسب باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار