مصادف با ایام فاطمیه صورت گرفت:

پیچیدن عطر لاله گمنام فاطمی در شهرستان جوین

فرمانده ناحیه جوین گفت: شهدا آیات مجسم الهی هستند و این انوار الهی عروج کرده اندتا انسانیت را به کمال نزدیکتر کنند
کد خبر: ۹۵۶۲۵۱۴
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوین، سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر در مراسم تشییع لاله گمنام فاطمی که در جزیره بوارین و در عملیات والفجر هشت آسمانی شده بود اظهارکرد: تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در شهرستان جوین رحمت و توفیق الهی است که روزی این دیار شده است.

این ستاره آسمانی آمده است تا همچون آیات قرآن به ما تذکر دهد و خود فراموش شده ما را به یادمان آورد و بگوید ای انسان آگاه باش که برای دنیا خلق نشده ای، بهای تو بهشت است.

وی ادامه داد: شهدا دمنده روح حیات و جاودانگی و نازل کننده باران رحمت و لطف الهی هستند.
شهر ما جوین در معرض وزش نسیم بهشتی و بوی معطر و جان فزای کربلا قرار گرفته چند صباحی میزبان این شهید عرشی هستیم.

وی با اشاره به استقبال پرشور دل های مشتاق و آماده مردم دلباخته جوین از این لاله فاطمی گفت: در اولین شب دیدار مردم محله سردارآباد همچون نگینی شهید را در برگرفتند و با او راز دل گفتند و از او طلب شفاعت کردند.

فروزان مهر با اشاره تاثیر گدازی عمیق فرهنگ ایثار وشهادت در نسل جوان بیان کرد: در روز جمعه قلبهای عشاق ندبه خوانان مسجد آق قلعه، مؤمنین نمازگزار جمعه و دلباختگان روستاهای انداده، قزلقارشی و شهر حکم آباد خدایی شد. عطر الهی این ستاره آسمانی دلهای مجروح این دیار را شفا داد و دیدگان آنها به نور این حجت الهی منور شد.

وی در پایان با تاکید بر انتفال فرهنگ معنوی شهادت به نسل جوان بیان نمود: دانش آموزان دهه هشتادی و نودی مدرسه روستای عباس آباد عرب و مدارس شهر نقاب از عطر دل نواز این مسافر عرشی بی نصیب نماندند و با تشییع پیکر شهید، شانه های آنها متبرک به پیکر شهید شد و روح و‌ جان آنها جلا پیدا کرد و همچون پروانه ای شمع پیکر شهید را در آغوش گرفتند. اشک ها بر گونه آنها جاری شد و آرزوها کردند.

خداوند را شاکریم که بر ما منت نهاد و ما را میزبان مردی از قبیله عشق قرار داد.

اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار