خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام دهقانی:

وابستگان سپاه جهادگران دیروز و امروز و صاحبان اصلی انقلاب هستند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در کانون وابستگان سپاه بابیان اینکه شما وابستگان در دوران سختی نظام، لباس جهاد به تن کردید و همه جانبه از نظام دفاع کردید،گفت: شما جهادگران دیروز و امروز، صاحبان اصلی انقلاب هستید.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۴۸
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمود دهقانی در جمع وابستگان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان پاسداران وابستگان را عامل اقتدار، قوت و قدرت نظام دانست و اظهار کرد: شما وابستگان در دوران سختی نظام، لباس جهاد به تن کردید و همه جانبه از نظام دفاع کردید و این امر بسیار ستودنی است.

وی وابستگان را فرصتی برشمرد که با هزینه گزافی به دست آمده و افزود: هیچ کسی حق ندارد به این فرصت بی‌اعتنایی کرده یا فرصت‌سوزی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در معاونت و کانون وابستگان سپاه خاطرنشان کرد: گاهی از مواقع خود را آنچنان که هستیم نمی‌بینیم، در صدر اسلام پیغمبر(ص) برای رزمندگان بدر امتیازی قائل بود، اگر مشکلی پیش می‌آمد آن را به بدریون ارجاع می‌داد تا قدر خود را بدانند.

وی خطاب به وابستگان ادامه داد: در حوزه نمایندگی نیز شما مروج و حافظ دین بودید و این ارزش بزرگی است که باید آن را قدر بدانید و همچنان آن را ادامه دهید، چراکه انقلاب تمام نشده است و حتی روز بروز انقلاب ما در حال جهانی شدن و گسترش است.

دهقانی بیان کرد: جامعه اسلامی ما به چند طبقه مقبول، مردود متزلزل و مغضوب تقسیم می‌شوند و طبقه مقبول بهترین طبقه در جامعه بوده، بدون شک شما پاسداران نیز جز طبقه مقبول جامعه هستید.

وی با بیان اینکه شما جهادگران دیروز و امروز، صاحبان اصلی انقلاب هستید، گفت: منکرترین کار امروز این است که مسئولی چنان گفتمان و روشی داشته باشد که شما عزیزان را نسبت به گذشته پشیمان، نسبت به حال بی‌تفاوت و نسبت به  آینده ناامید کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در معاونت و کانون وابستگان سپاه خاطرنشان کرد: بانوی خانواده مهمترین عنصر خانواده بوده و تاریخ ثابت کرده یکی از عوامل اصلی سعادت و شقاوت افراد منزل هستند، دشمنان هم به خوبی این موضوع را می‌دانند و همه جانبه به این رکن خانواده در حال هجوم هستند، بنابراین اگر نظام را فعال و سپاه را با صلابت می‌خواهیم باید به بانوان خانواده‌ها رسیدگی بیشتری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار