با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شدا به نسل جوان و الگو برداری آینده سازان انقلاب از حماسه آفرینان انقلاب اسلامی امام جمعه شهرستان ایرانشهر با خانواده معظم شهید امیر اربابی دیدار و دلجویی شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۹۴
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شدا به نسل جوان و الگو برداری آینده سازان انقلاب از حماسه آفرینان انقلاب اسلامی امام جمعه شهرستان ایرانشهر با خانواده معظم شهید امیر اربابی، از شهدا مدافع امنیت شهرستان ایرانشهر دیدار و دلجوی یشد.

حجت الاسلام عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر گفت: این دیدار با همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان در راستای اجرای طرح سپاس از خانواده‌ شهید‌ معظم‌ امیراربابی‌انجام شده است.


وی با بیان اینکه شهید اربابی و دیگر شهدای مدافع امنیت، خوش عاقبتی و رحمت و درود خداوند را شامل حال خود کردند، بیان کرد: حضور در بین خانواده معظم شهدا توفیق بزرگی برای همه ما است تا بتوانیم در مسیر اهداف و آرمان‌های بلند آنها و برای عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی محکم گام برداریم.

امام جمعه ایرانشهر در ادامه از مادر شهید اربابی برای تربیت چنین فرزند شجاع، متدین، آزادمرد و دغدغه‌مند برای حفظ و برقراری امنیت و آرامش کشور تمجید کرد.

حجت الاسلام بزمانی در پایان صبر و شکیبایی خانواده شهید اربابی و دیگر شهدای امنیت را در از دست دادن فرزند خود ستودنی توصیف و اظهار داشت:  که نشان می‌دهد این مسیر، نورانی است و شهادت ادامه دارد.

ارسال نظرات