سردار رزمجو:

شهید رستم قاسمی مجاهدانه برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می‌کرد

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم یکمین سالگرد عروج سردار رستم قاسمی در شهر برازجان گفت: شهید رستم قاسمی مجاهدانه برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۱۶
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

مجاهدت‌های ارزنده و کم نظیر، جانباز شهید سردار رستم قاسمی به یادگار می‌ماند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، آئین یکمین سالروز مرحوم سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه به همت سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان برگزار شد.

سردار علی رزمجو افزود: شهید رستم قاسمی پس از دوران دفاع مقدس و در زمان مسئولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، سپاه قدس، وزارتخانه‌های نفت و راه و شهرسازی و جبهه مقاومت نیز نقش مهم و بسزایی ایفا کرد.

وی بیان کرد: مرحوم قاسمی دارای روحیه قوی، شجاعت، ریسک پذیری، جرأت و جسارت بود و در اجرای کار‌ها دقیق بود و مجاهدانه برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می‌کرد.

شهید رستم قاسمی مجاهدانه برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش می‌کرد

این مقام مسئول ادامه داد: سردار قاسمی برنامه ریزی دقیق داشتند و به خوبی متوجه مأموریت‌ها می‌شد در طول مسئولیت‌های مختلف، وقت و زمان را به هدر نمی‌داد.

همرزم مرحوم سردار رستم قاسمی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: سواحل خلیج فارس را مسلح و قدرتمند ساخت و دفاع و نگهداری از اسکله‌ها و جزایر ایران در خلیج فارس از کار‌های بزرگ مرحوم قاسمی بود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در پایان تاکید کرد: بدون تردید خدمات ماندگار آن عزیز در یاد و حافظه مردم ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات