سرگرد پاسدار میثم حق نظری به عنوان فرمانده جدید حوزه ثارالله زاهدان معرفی و از زحمات سروان پاسدار حسین هراتی مقدم تقدیر شد.
کد خبر: ۹۵۶۲۹۷۴
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان ،مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج ثارالله باحضور فرمانده سپاه زاهدان ،مدیربازرسی تعالی و فرماندهی این سپاه و کارکنان و بسیجیان در محل مسجد قمر بنی هاشم (ع) این شهرستان برگزارشد.

سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی فرمانده سپاه شهرستان زاهدان دراین مراسم ضمن تشکر از فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج ثارالله گفت:بسیج مجموعه ای است که ورود به آن علاوه براخلاص،ایمان،فداکاری،پیشقدم بودن وهر آنچه بهترین است را می شود درآن یافت.

فرمانده سپاه شهرستان زاهدان در ادامه با اشاره به ابعاد اساسی و اهداف سازمانی بسیج افزود:اهداف فرهنگی‌،‌‌تربیتی بسیج،دفاع از جمهوری اسلامی‌،مهمترین اهداف بسیج ومردمی کردن امنیت مهمترین شاخص اهداف امنیتی است‌.

در ادامه این مراسم سروان پاسدار حسین هراتی مقدم فرمانده سابق حوزه ثارالله تلاش ،جدیت و تبیین فرامین مقام معظم رهبری را برای رسیدن به اهداف متعالی از جمله شیوه های مدیریتی بسیجیان این حوزه دانستند واز فرمانده ناحیه و همه بسیجیان این حوزه جهت اعتماد و همکاری با ایشان تشکر کرد.

درپایان مراسم از خدمات سروان پاسدار حسین هراتی نو تقدیر و سرگرد پاسدار میثم حق نظری به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ثارالله معرفی گردید.

ارسال نظرات