مربی قرآن پایگاه مطهره فارسان گفت:والاترین اسوه اخلاقی و بصیرت دینی و ولایتمداری برای بانوان،کوثر قرآن حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۷۸
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت شفیعه محشر، کوثر قرآن حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها طرح ترنم بهشتی با محوریت الگو و بصیرت فاطمی با حضور پرشور فعالان بسیجی پایگاه مطهره فارسان برگزار شد.

سرکار خانم حسینی مربی قرآنی بسیج، با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ابراز داشت: درس های بسیاری از سبک زندگی فاطمی و سیره نورانی حضرتش می توان الگوگیری کرد اما شاید مهم ترین آن ها بصیرت دینی در دفاع از حق و ولایتمداری باشد که امروز هم جدی ترین نیاز جامعه ما برای دوری از گمراهی هاست.

وی افزود: باید از زندگی سراسر نور صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها عبرت بگیریم، همانطور که پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم پیوسته به فکر مردم بود، آن بانوی نمونه جهان اسلام هم با الگوگیری از پدر گرامیش نیز به فکر امت خود بود و به آنها دعا می کرد و برای سعادت آنان حمایت از ولایت را تبیین می فرمودنند.

سرکار خانم حسینی، با تاکید بر این که ایشان الگویی فراتر از زمان و مکان است، خاطرنشان کرد: کوثر قرآن  حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها چه در عرصه همسرداری و فرزند داری و چه در زمینه انجام وظایف و تکالیف دینی و اجتماعی، الگوی همه زنان حق طلب عالم و بلکه مردان است و همانان راه سعادت حقیقی تاسی به فرهنگ فاطمی و سبک زندگی آن حضرت است.

مربی قرآنی پایگاه مقاومت مطهره فارسان، با اشاره به این که حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اسوه تمام عیار دفاع از ولایت و فداکاری در راه اقامه حق است، گفت: برگزاری جلسات و محافل عزاداری برای حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها امر بسیار خوب و لازمی است اما باید در کنار این گونه جلسات به ترویج فرهنگ و باور و اندیشه فاطمی نیز اهتمام ویژه داشته باشیم و اصل نیز همین محتواهای مقدس و معنوی است که سعادت فرد و جامعه را رقم می زند.

ارسال نظرات