معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از زمان شروع بکار دولت سیزدهم تاکنون با اقدامات مؤثر انجام شده، تعداد واحدهای اقتصادی مشکل‌دار در کشور ۳۶ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۵۶۳۴۲۳
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ علی حسین رعیتی فرد در جلسه کمیسیون کارگری شورای تأمین استان اظهار کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد و بازگرداندن آنها به چرخه تولید، یکی از مهمترین سیاست‌هایی است که دولت در شرایط حساس امروز کشور برای آن برنامه‌ریزی دارد و با همه توانش آن را دنبال می کند.
وی افزود: پیگیری مطالبات کارگری از وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و در این خصوص اقدامات خوبی هم در کشور انجام شده است.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: جامعه کارگری از زمان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس توأمان در سنگر دفاع از میهن اسلامی و تولید مجاهدت کردند و امروزه نیز از وفادارترین ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
رعیتی فرد درباره چالش شهرداری ها در پرداخت منظم حقوق و مزایای کارگران خود نیز اظهار کرد: از اصلی ترین دلایل، تزریق نیروی غیر متخصص و عدم کارایی لازم این نیروها در شهرداری ها است.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید توانمند و درآمدزا باشند، افزود: مشکلات عمده شهرداری ها در سطح ملی پیگیری خواهد شد.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم‌چنین از تلاش مجموعه استانداری و تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در موضوع پیگیری مطالبات قشر کارگری قدردانی کرد.
معاون سیاسی اجتماعي استانداری سیستان و بلوچستان هم در این جلسه گفت: استان امروز به شکل کارگاه عمرانی در آمده است و با شتاب خوبی در مسیر توسعه حرکت می‌کند، بنابراین صیانت از سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم بسیار مهم و ضروری است.
رضا شریفی اظهار کرد: معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران در برهه های مختلف سعی دارد مسائل مختلف را دستاویز پیشبرد اهداف شوم خود قرار دهد و تبدیل مطالبات صنفی به مسائل و چالش‌های قومی، مذهبی و امنیتی از جمله این توطئه ها است.
وی افزود: نباید به مسائل صنفی نگاه قهری داشت و با شنیدن حرف مردم و اتخاذ تصمیم مناسب می‌توان بسیاری از مسائل را حل کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار