خطیب موقت نماز جمعه ایلام گفت: جبهه مقاومت، اسلام خواهی و وحدت مسلمانان را به دنیا نشان داد و مقاومت مردم مظلوم غزه به اسلام عزت و اقتدار بخشید.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۶۱
|
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی خطیب موقت نماز جمعه استان ایلام در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی مکرمه بانی جهاد تبیین و دفاع از جایگاه ولایت فقیه است و در دورانی که جاهلان جنگ شناختی و هجمه های سنگینی را علیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) به عنوان جانشین پیامبر (ص) راه انداختند حضرت زهرا (س) با سخنرانی های مستدل خود از ولایت فقیه دفاع کرد. 

 

وی افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر شهدا در روز یکشنبه و با حضور پرشور همه مردم قدرشناس و شهیدپرور ایلام صورت می‌گیرد. 

 

خطیب موقت نماز جمعه استان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مفتح (ره) گفت: این شهید بزرگوار در مقطعی حساس بانی اتحاد حوزه و دانشگاه شد و وحدت حوزه و دانشگاه هجمه ها و دیسیه های دشمنان را خنثی کرد و اعتلای توامان علمی و دینی کشور را در پی داشت. 

 

وی خاطرنشان کرد: پژوهش و تحقیق باعث بالندگی و اقتدار علمی و دانش کشور می شود و ایران اسلامی در زمره ۱۶ کشور برتر دنیا در حوزه تولیدات علمی قرار دارد.

 

حجت اسلام والمسلمین مراد بیگی عنوان کرد: قدرت و ایستادگی ایران به برکت خون شهدا و دفاع مقدس به کشورهای منطقه منتقل شد و جبهه مقاومت در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل و زیاده خواهی های آمریکا تشکیل شد. 

 

وی اضافه کرد: روزهای مبارز عراق، یمن، لبنان و فلسطین از جهت های مختلف به مصاف رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا رفته اند و یمنی ها در کرانه های دریا، رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده اند. 

 

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: جنایات رژیم منحوس اسرائیل چهره خونخوار این رژیم را به دنیا نشان داد و حمایت های گسترده مردمی از فلسطین شکل گرفت هرچند رسانه های امپریالیسم جهانی جای حق و ناحق را تغییر داده اند اما مردم دنیا دیگر آگاه شده اند. 

 

وی یادآور شد: جبهه مقاومت، اسلام خواهی و وحدت مسلمانان را به دنیا نشان داد و مقاومت مردم مظلوم غزه به اسلام و انسانیت عزت و اقتدار بخشید و موجب شکست اسرائیل شده است. 

 

وی تاکید کرد: اکنون هم دشمن یک جنگ شناختی وسیع را علیه جوانان و نوجوانان مردم ایران آغاز کرده تا نسل جدید را نسبت به انقلاب، اسلام، دفاع مقدس و شهدا دچار تشکیک کند و باید در راستای خنثی سازی این جنگ شناختی، جهاد تبیین در فضای مجازی شروع شود.

 

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمعه هفته گذشته با بیان اینکه دولت سیزدهم با تمام توان برای مبارزه با فساد به میدان آمده است، گفت: همه عوامل تاثیرگذار فساد ۳ میلیارد دلاری باید شناسایی و مورد مجازات بازدارنده قرار گیرند.

ارسال نظرات