مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان سپاه فتح معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۰۹۹
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این آیین صبح امروز با حضور حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان، سرهنگ سعدالله خیزات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان در سالن جلسات ناحیه عشایری استان برگزار شد.
حجت الاسلام حکمتی نیک در این جلسه با اشاره به اینکه در سالرروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه این آیین تکریم و معارفه برگزار شده است افزود: علم، حکمت و پیگیری وحدت حوزه و دانشگاه از ویژگی های برجسته شهید مفتح بود.
وی ضمن گرامیداشت دهه فاطمیه گفت: رزمندگان و فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس و نبرد علیه دشمن تا بن دندان مسلح به حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار(ع) متوسل می شدند و به خاطر همین روح معنویت بود که پیروز شدیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در ادامه با جنایات اسرائیل در فلسطین اشغالی گریزی زد و ابراز داشت: رژیم غاصب صهیونیستی با تخریب بیمارستان ها مردم مظلوم غزه را به شهادت می رساند که نشانه زبونی و ضعف رژیم جعلی است.

حجت الاسلام حکمتی نیک افزود: بنا به فرموده امام خامنه ای رهبر مسلمین جهان، پیروزی از آن جبهه مقاومت است و اسراییل محو خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم در انتخابات تصمیمم می گیرند که کدام اراده حاکم شود افزود: از رویکردهای انتخابات گردش قدرت سیاسی بین اشخاص و سلایق مختلف است و هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد حمایت از نظام سیاسی حاکم بیشتر خواهد بود که باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

امام جمعه موقت یاسوج نقش اصحاب رسانه را برجسته دانست و ابراز داشت: اصحاب رسانه و اهل قلم با امید آفرینی در جامعه به مشارکت بیشتر مردم کمک کنند.

وی گفت: درچهارچوب قانون اساسی و نظام ولایی متولیان امر باید کاری کنند که شرایط برگزاری انتخابات سالم با حضور احزاب و سلایق مختلف برگزار شود.

در این آیین حجت الاسلام مهدی سبحانی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی  ولی فقیه در ناحیه مقاومت  بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از زحمات و تلاش های پنج ساله حجت الاسلام سید حسین شریفی سادات تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام سید حسین شریفی سادات نیز پیش از این به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد منصوب شد.

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدمسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدمسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدمسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدمسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدمسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدمسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدمسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار