رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع):

بیش از ۳۰۰۰ اثر علمی در این پژوهشگاه به چاپ رسیده است

رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) گفت: قدمت این پژوهشگاه به قدمت انقلاب برمی‌گردد و در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) بیش از ۳۰۰۰ اثر علمی به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۹۵۶۴۱۵۱
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ حمید نگارش رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) در دیدار با آیت‌الله احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، اظهار داشت: افتخار پژوهشگاه این‌ است‌که طی این سال‌ها در کنار بزرگانی همچون آیات عظام احمدی میانجی، سیدمهدی روحانی و بسیاری از علمای بزرگ بوده است.

 حجت الاسلام نگارش با بیان اینکه پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) مأموریت محور هست، تصریح کرد: ما همواره سعی داشتیم تا پاسخگوی نیازها باشیم ضمن اینکه در جهاد تبیین پیشتاز بوده و آثاری را در این زمینه تدوین کردیم.

بیش از ۳۰۰۰ اثر علمی در این پژوهشگاه به چاپ رسیده است

آیت‌الله عابدی در ادامه این نشست طی سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام هفته پژوهش و فناوری با تاکید بر ارزشمندی مطالعه و تحقیق، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: هر نویسنده‌ای که در ایران هست یا کتابش را خواندم و یا با افکارش آشنا هستم.

 رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه بزرگان ما اهل مطالعه بودند، اذعان داشت: شما پژوهشگران بهترین کار را دارید چون بدنبال تحقیق و پژوهش هستید.

وی افزود: در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) کتابی با عنوان «جهاد در آیینه قرآن» نوشته شده که در آن حدود ۳۸۰ آیه در خصوص جهاد آمده است و در این زمینه کارهای محققانه و عالمانه‌ای انجام شده است.

آیت‌الله عابدی با بیان اینکه پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) در زمینۀ تاریخ آثار بسیار خوبی دارد، خاطرنشان کرد: در این پژوهشگاه کتابی با عنوان «امنیت در قرآن و سنت» نوشته شده که بسیار عالمانه و ارزشمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار