مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها با حرکت دسته عزاداری،از مقابل مسجد علی بی ابیطالب به سمت گلزار شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۲۶
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، دستجات عزاداری سینه زنی و زنجیر زنی از مقابل مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام این شهر به سمت گلزار شهدا حرکت کردند.

فرمانده پایگاه شهید مدرس گوجان، با شهادت دردانه پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله وسلم به ظلم و ستم بی وقفه رژیم رژیم سفاک صهیونیستی با حمایت شیطان برزگ،استکبار جهانی و دنیای غرب بر علیه فلسطینان و بویژه کودکان و زنان بی گناه این سرزمین اشاره کرد و با محکومیت این نسل کشی‌ها گفت:کودکان آیینه معصومیت خدا بر روی زمین هستند. آنها هیچ دفاعی نسبت به حوادث از خود نداشته و رویاهای کودکانه آنها تنها محدود به بازی‌هایشان می‌شود.

وی ادامه داد: خشونت علیه کودکان و زنان در تمامی جوامع انسانی محکوم و محدود به جهان اسلام نیست و امید است جوامع مسئول بشری در سراسر دنیا نسبت به این مساله چاره‌ای بیندیشند.

فرمانده پایگاه شهید مدرس گوجان، به نقش ارزنده و بی بدلیل حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، در دوران حیات طیبه خود اشاره کرد و افزود: آن بانوی مکرمه جهان اسلام دارای صبر و استقامت، عصمت و طهارت و نمونه بارزی از یک بانوی بی نظیر است که دختران و بانوان ما می‌توانند به عنوان بهترین الگو از این بانوی دو عالم الگو برداری کنند تا در زندگی دنیوی و اخروی سربلند باشند.

ارسال نظرات