خبرهای داغ:

یادواره شهدای روستای مومن آباد در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل العباس (ع) روستای مومن آباد از برگزاری یادواره شهید و شهدای گمنام در روستا همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۷۰
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام فاطمیه یادواره شهید مجید مومن آبادی و شهدای خوشنام گمنام به همت پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل العباس (ع) در روستای مومن آباد در سرخه برگزار شد.

عبدالله مومن آبادی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برپایی مراسم ایام فاطمیه و یادواره شهدا در روستا، جلسه اعضای شورای بسیج، شورا اسلامی، دهیاری، هیئت امنای مسجد و هیئت جهت هماهنگی و برنامه ریزی تشکیل و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند.

او افزود: آماده سازی و فضا سازی حسینیه روستا جهت برپایی مراسم ها و استقبال از شهید گمنام با حضور، همدلی و مشارکت کودکان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان بسیجی در هیئت ابوالفضل العباس (ع) مومن آباد انجام و پرچم های عزای توسط بسیجیان پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل العباس مومن آباد نصب شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل العباس (ع) ادامه داد: 600 بسته جهت پذیرایی از میهمانان یادواره باهمکاری و تلاش کودکان و نوجوانان بسیجی تهیه و ایستگاه صلواتی و پذیرایی از مسافرین در بلوار اصلی مومن آباد، همزمان با ایام فاطمیه، توسط کودکان، نوجوانان و جوانان، به همت گروه جهادی شهید کاظم عاملو برپا شد.

مومن آبادی بیان داشت: طبخ غذا جهت پذیرایی عزاداران مجلس حضرت زهرا (س) و یادواره شهدا نیز به همت گروه جهادی شهید کاظم عاملو از حاشیه های این مراسم بوده است.

او یادآور شد: طرح سه شنبه های مهدوی جمع آوری و توزیع غذای نذری در هر سه شنبه به نیت سلامتی و ظهور امام زمان (عج) با همکاری جوانان بسیجی گروه جهادی  شهید کاظم عاملو، با یاری بانیان و خیرین انجام و به خانواده های نیازمند در روستا اهدا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار