خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی با عنوان یلدای مهدوی بین قشر‌های کم برخوردار در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۸۲
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت:دو هزار بسته معیشتی با عنوان یلدای مهدوی بین قشرهای کم برخوردار در این شهرستان توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در شادی‌ها و غم‌ها کنار مردم قهرمان و همیشه در صحنه بوده و در بین رسوم و آئین‌های ایرانی، صله‌رحم در شب یلدا وجود دارد و در قرآن کریم و احادیث صله‌رحم مورد تأکید قرار گرفته است ، اظهار داشت: یلدای مهدوی را بهانه‌ کرده‌ایم تا ضمن پاسداشت آداب و آئین‌های ملی و اسلامی با انجام فعالیت‌های خیرخواهانه، نیازمندان را در طولانی‌ترین شب سال خوشحال کنیم.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری رزمایش‌ مواسات و همدلی مؤمنانه و خدمت رسانی به قشر کمتر برخوردار همه حوزه‌های مقاومت بسیج با شناسایی جوامع هدف بسته‌های یلدایی را که متشکل از اقلامی همچون آجیل، شیرینی و تنقلات است به سفره نیازمندان هدیه خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار