خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: با راه یابی دو پایگاه مقاومت شهید فانی و فاطمة الزهرا (س) به مرحله کشوری جشنواره طرح اُسوه بسیج، برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات سپاه و بسیج لارستان رقم خورد.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۹۷
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه طرح اُسوه بسیج، برنامه ای سراسری و رقابتی در سطح سازمان بسیج است که به منظور ارائه عملکرد و نشان دادن فعالیت ها و خدمات پایگاه‌های مقاومت و در نهایت معرفی برترین پایگاه های بسیج برگزار می گردد.
وی با بیان این مطلب که این جشنواره در سه سطح شهرستانی، اُستانی و کشوری برگزار می‌گردد افزود: مرحله شهرستانی نمایشگاه طرح اُسوه بسیج در شهریورماه امسال و در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور ۱۵ پایگاه مقاومت خواهر و برادر سراسر لارستان برگزار شد که ۳ پایگاه مقاومت که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند به مرحله اُستانی این جشنواره راه یافتند.

راه یابی دو پایگاه مقاومت شهید فانی و فاطمة الزهرا (س) لارستان به مرحله کشوری
سرهنگ افسری ادامه داد: در نمایشگاه اُستانی که آبان ماه امسال با حضور بیش از ۶۰ پایگاه مقاومت برتر خواهر و برادر سراسر استان فارس در شیراز برگزار شد، پایگاه‌های مقاومت برادران یاران امام و شهید فانی از حوزه مقاومت شهدا و پایگاه مقاومت خواهران فاطمة الزهرا(س) از حوزه مقاومت خواهران الزهرا(س)، درخشش خیره کننده‌ای داشتند و عملکرد آنان مورد تحسین بازدید کنندگان، فرماندهان و مسئولین اُستانی قرار گرفت و پس از ارزیابی و اعلام نتایج توسط کارشناسان این نمایشگاه، دو پایگاه مقاومت بسیج شهید فانی و فاطمة الزهرا(س) از لارستان در بین ۶ پایگاه برتر سطح استان قرار گرفته و به مرحله کشوری این جشنواره که در تهران برگزار خواهد شد راه یافتند. همچنین پایگاه مقاومت یاران امام به عنوان پایگاه برتر علمی کشوری انتخاب شد و مورد تمجید قرار گرفت.
به گزارش بسیج، لارستان تنها شهرستانی است که با دو پایگاه مقاومت در جشنواره کشوری حضور می یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها