فرماندار ویژه دهلران؛

رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران از وظایف اصلی مدیران است

فرماندار ویژه دهلران گفت:تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون آنها هستیم و باید از همه توان برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۸۴
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، لطیف صادقی روز دوشنبه در نشست شورای مشورتی فرماندار ویژه دهلران و معتمدان معین ایثارگران دهلران اظهار داشت: پیشنهادات، دغدغه‌ها و راهکارهای این شورا بادقت بررسی می‌شود.

 

فرماندار ویژه دهلران دغدغه شورای مشورتی ایثارگران را گره‌گشایی از مشکلات این قشر ذکر کرد و افزود: تلاش می‌شود موضوعات مطرح شده بررسی و پیگیری شوند و این جلسات گره‌گشایی از مشکلات جامعه ایثارگران شهرستان به همت همه مسئولان باشد.

 

وی با بیان اینکه پرداختن به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری در نشست شورای مشورتی امری ضروری است، تأکید کرد: شورای مشورتی ایثارگران دهلران از افرادی که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند تشکیل شده و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

 

صادقی به طرح‌های مفید و پیشنهادهای سازنده این شورا اشاره کرد و یادآور شد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون آنها هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

 

در این نشست در خصوص پیگیری حل معضل بیکاری و اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، پیگیری لیست ایثارگران بهره‌مند از زمین کشاورزی از کشت و صنعت ایثارگران، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و پیگیری حل مشکل دهک‌بندی ایثارگران موردبحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار