معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران؛

پرداخت ۵۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در دهلران

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران گفت: ۵۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه دهلران از ابتدای سال جاری تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۱۸
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، نعمت‌الله حاتمی در دیدار با رئیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه دهلران با تبریک ۲۲ آذرماه سالروز تأسیس این بانک اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۳ فقره تسهیلات به ارزش ۵۱ میلیارد ریال در جهت اشتغال‌زایی شامل طرح‌های بنیاد برکت، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد علوی و مشاغل خانگی ریال به متقاضیان از ابتدای امسال تاکنون توسط این بانک پرداخت شد.

 

 معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه از این تعداد ۳۵ فقره تسهیلات ازدواج و ۳۳ فقره تسهیلات فرزندآوری است، یادآور شد: در این راستا نیز ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

 

 وی افزود: همچنین در این مدت ۶۸ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز به متقاضیان دریافت تسهیلات پرداخت شده است.

 

 حاتمی از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دهلران قدردانی و اضافه کرد: مدیریت اسلامی و انقلابی برای خدمت به مردم موجب گشایش مشکلات آنان می‌شود و رویکرد دولت معطوف به حل مشکلات مردم و نقش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دراین‌رابطه مهم است و باید ارتباط دوسویه بانک و مردم در حوزه اعتماد تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار