یک کارشناس سیاسی تاکیدکرد:

باید با جهادتبیین شبانه روزی زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را بالا ببریم

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با تأکید به وصیت سردار دلها که: «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است» گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات را با جهاد تبیین جدی بگیریم.
کد خبر: ۹۵۶۶۰۹۲
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، جلسه توجیهی شهید آرمان علی وردی امروز در محل کانون بسیج شهرستان به همت حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه زهرا (ص) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار صادق اکبری، در این جلسه با گرامیداشت یاد سردار شهید سید رضی موسوی، یار و همرزم سردار دلها که 33 سال تمام برای امنیت کشورمان مجاهدت کرد بیان داشت: دشمنان انقلاب در بستر فضای مجازی جنگ شناخت و باور راه انداختند و بویژه نسل نوجوان و جوان ما را هدف قرار دادند.

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: دشمن در جنگ شناخت و باور، زن را تبدیل به کالا می‌کند و جامعه را ویترین نمایش قرار می‌دهد و به نوعی هدفشان از بین بردن خانواده ایرانی است و چون محور اصلی خانواده، زن است، باور زن را عوض می‌کنند.

اکبری افزود: در عرصه سیاسی هم دشمنان نظام و انقلاب تبلیغ می‌کنند که در این مدت انقلاب، کاری انجام نشده و نقاط قوت را ضعف نشان می‌دهند و صرفا نقاط ضعف را بیش از آنچه که هست نشان می‌دهند تا یأس و ناامیدی را در جامعه رواج دهند.

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر خاطرنشان کرد: مشکلات بر کسی پوشیده نیست اما در عرصه های مختلف مسیرهای خوبی را طی کردیم و دولت کارش را درست انجام می‌دهد و باید تبیین کنیم.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه جاری ادامه داد: باید شبانه روز در عرصه جهاد تبیین کار کنیم چرا که حضرت آقا از ما و شما یک پایان سال عالی با مشارکت حداکثری می‌خواهند بویژه که همه مستضعفین عالم نگاهشان به ایران است و باید ایران قدرتمندتر شود.

اکبری با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور که توسط دشمنان داخلی یعنی منافقین شهید شدند بیان داشت: دشمنان با ایران مستقل و قوی مشکل دارند و عرب و عجم و کرد و فارس و ... برای آنها فرقی ندارد و تبیین یعنی جوانان ما بفهمند هدف دشمن چیست.

وی ادامه داد: در آستانه سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی هستیم و آیا این سپهسالار از ما گریه می خواهد؟! وصیت سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی است که: «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند.»

اکبری بیان داشت: این شهید بزرگوار قسم یاد می‌کند که: « والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله الحرام و مدینه حرم رسول الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمیماند؛ قرآن آسیب میبیند.»

مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: طرح شهید آرمان علی وردی یعنی ولایت پذیری محض و اطلس انتخابات یعنی سال 1400 که 57 درصد مشارکت داشتیم در سال جاری مشارکت در انتخابات را با جهاد تبیین 80 درصدی کنیم.

وی یادآور شد: در جنگ غزه، چهره واقعی آمریکا برای جهانیان نشان داده شد و این از بزرگترین ضرباتی است که بر دشمن وارد شده و جبران ناپذیر است. آمریکایی که پایان جنگ غزه را وتو می کند نمی‌تواند دم از حقوق بشر بزند بویژه که ملت‌ ها دارند بیدار می‌شوند.

خبرنگار افتخاری بسیج/ حوریه صادقی زیرک آباد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار