سرهنگ پاسدار حمیدرضا فرهمند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت گرامی داشت سالروز حماسه نهم دی ماه پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۸۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ پاسدار حمیدرضا فرهمند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت گرامی داشت سالروز حماسه نهم دی ماه پیامی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
حماسه ۹ دی ۸۸ جلوه‌ای از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود که در آن روز تاریخ ساز، مردم باغیرت ایران اسلامی با عزمی راسخ به ندای «هَل مِن ناصرٍ یَنصُرُنی» امام زمان خود لبیک گفته و از حریم ولایت دفاع نمودند.
۹ دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ی بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه‌ی پدران و مادرانشان در تلألو نورانیتِ حضور بی‌دریغ و عظمی راسخ، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند و به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگِ بنیان گذار جمهوری اسلامی هستند.
به یقین ۹ دی یکی از الطاف خفیه خداوند متعال به ملت حق مدار و ولایت دوست ایران است که به اسلام عزیز و فرامین، ولی امر مسلمین التزام عملی دارند و با انسجام ملی، در راه مردم سالاری دینی گوش به فرمان پیر و مرادشان بوده و در گسترش عدالت، با تأسی به مقتدایشان حضور آگاهانه دارند، و به دور از جنجال‌های سیاسی، بالندگی انقلاب را خواستارند و در مقابله با هر گونه تعرضی، مردانه در صحنه حضور دارند و هرگونه تهدید را با صلابت و مقاومت پاسخ دندان شکن می‌دهند.
اکنون؛ در عصری که دشمن با به راه انداختن جنگ شناختی، سعی در جدا نمودن صفِ مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، به حول و قوه الهی مکر و حیله دشمنان خارجی و عوامل داخلی آن‌ها با شکست مواجه خواهد شد و جز ناامیدی و سرشکستگی چیزی عایدشان نخواهد گردید؛ لذا ناحیه مقاومت بسیج بهاباد ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ ۹ دی، اعلام می‌دارد:
ما بسیجیان و مردم ولایت مدار شهرستان تا آخرین نفس مدافعِ راستینِ ولایت و پاسدارِ واقعی آرمان‌ها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی می‌باشیم و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشمندانه ایستادگی نموده و در پویایی و پیشرفت علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا فرهمند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد

ارسال نظرات