زنجان _ مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بصیرت و ولایت‌ مداری ملت ایران بود،گفت:این انقلاب به برکت خون شهدا شکل گرفته است و باید از آن پاسداری کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۷۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حمیدرضا مقدم‌فر، مشاوره عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم ویژه حماسه ۹‌دی در جمع مردم زنجان با بیان اینکه یکی از بزرگترین حماسه‌ها، حماسه ۹ دی است، اظهار داشت: فتنه ۸۸ هم بزرگترین فتنه بود و ما باید هر ساله چرایی این موضوع را مرور کنیم.


مشاوره عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این سوال که چرا فتنه ۸۸ عظیم‌ترین فتنه تا به امروز بوده است، تصریح کرد: جنگ تحمیلی هم یکی از فتنه‌ها بود که دشمنان یک دیوانه را به جان انقلاب انداختند، اما فتنه ۸۸ سخت‌تر از فتنه جنگ هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه اگر از فتنه ۸۸ غفلتی رخ می‌داد انقلاب اسلامی از پا در می‌آمد، اما ملت بزرگ ایران به دشمن اجازه این کار را نداد، ادامه داد: ملت بزرگ ایران حماسه‌ای را خلق کردند.

مشاوره عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم در فتنه به سختی می‌توانند حق و باطل را تشخیص بدهند، گفت: بزرگانی در دوران انقلاب کنار امام و پای این انقلاب ایستاده بودند، اما روی برگرداندند و در فتنه ۸۸ حضور یافتند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:به گفته معظم له دلایلی که موجب موفقیت انقلاب اسلامی و پیروزی شد پیروی از ولایت و مکتب امام خمینی (ره) بود که رژیم ۵۰ ساله شاهنشاهی فرو ریخت.

وی تصریح کرد:در فتنه ۸۸ مردم هشت ماه با بصیرت دفاع مقدس با توطئه‌ها مقابله کردند تا اینکه این بصیرت با پیروی از رهبری به حماسه ۹ دی ختم شد.

مقدم فر با بیان اینکه حماسه ۹ دی ماه بصیرت ملت ایران را نشان داد، افزود: اصل فتنه ۸۸ فریب مردم و کشاندن آن‌ها به خیابان‌ها بود که بار دیگر مردم توطئه‌های دشمن را خنثی کردند و با پیروی از، ولی امر خود به صحنه آمدند و نشان دادن همواره پیرو رهبری هستند.

این مسئول ادامه داد:حماسه ۹ دی و بصیرت مردم انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

مقدم فر به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و عنوان کرد: پس از طوفان الاقصی موج اسلام خواهی در همه کشور‌ها گسترش یافته است و این نصرت الهی است که پیروزی و موفقیت نتیجه صبر و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:این انقلاب به برکت خون شهدا شکل گرفته است و باید از آن پاسداری کرد.

ارسال نظرات