زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان گفت:حماسه ۹ دی ماه یادآور خروش خودجوش مردم انقلابی و ولایتمدار است.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۱۷
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

حماسه ۹ دی ماه یادآور خروش خودجوش مردم انقلابی و ولایتمدار است

حجت‌الاسلام سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت: حماسه ۹ دی ماه یادآور خروش خودجوش مردم انقلابی و ولایتمدار است که با حضور میلیونی خود حماسه‌ای باشکوه خلق کردند.

وی گفت:پس از انتخابات باشکوه دهمین دوره ریاست جمهوری سال ۸۸ برخی به بهانه‌های مختلف فتنه‌هایی را برپا کردند و هشت ماه کشور را با چالش مواجه کردند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه برخی خواص جاه طلب این آتش فتنه را شعله ور‌تر می‌کردند، افزود:مردم ولایتمدار که هوشیار و آگاه بودند هدف دشمن را به خوبی شناسایی و مقابل این فتنه‌ها ایستادند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد:این یوم الله مظهر بصیرت، هوشمندی، ولایتمداری و انقلابی‌گری ایرانیان بود که اهداف فتنه‌گران داخلی و خارجی را برملا کرد.

وی در پایان با بیان اینکه ملت ایران با حضور در صحنه انزجار خود را از خباثت‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادند، خاطرنشان کرد:ملت ایران ماندگارترین حرکت‌های حماسی را در یوم الله ۹ دی خلق کردند.

ارسال نظرات