به مناسبت هفته مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تعداد 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۵۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ؛ مراسم نهضت کمک مومنانه به مناسبت هفته مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سرهنگ حسن رضایی مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح و جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
در این مراسم که به همت بسیج سازندگی سپاه فتح و با تعامل اداره کل زندانها و بسیج حقوقدانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، تعداد 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

همچنین تعداد 500 بسته معیشتی به خانواده های بدسرپرست و زنان سرپرست خانوار نیز اهداء شد.

آزاد شدن 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمدآزاد شدن 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمدآزاد شدن 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمدآزاد شدن 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمدآزاد شدن 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمدآزاد شدن 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمدآزاد شدن 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمدآزاد شدن 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار