مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت: یکی از عملکرد‌های بسیار خوب دولت طرح حمایت از بیماران صعب العلاج است.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۶۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، داریوش طاهرخانی مدیرردرمان تامین اجتماعی استان البرز، در نشست راهبردی این سازمان که با حضور نمایندگان کانون‌های بازنشستگی و کارگری استان و مسئولین مرتبط برگزار شد و با اشاره به سیاست‌های ابلاغی حوزه درمان، اظهار داشت: فصل الخطاب ما در حوزه درمان سیستم‌های ابلاغی است و تمام این‌ها در جمله‌ای از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه" کاری کنید بیمار جز درد و رنج بیماری اش، ناراحتی دیگری نداشته باشد. "، برای ما در حوزه درمان مشخص و تبیین شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز بیان کرد: استان البرز یکی از استان‌های مهم کشور است و به لحاظ درمانی و سرانه‌های درمانی در سطح بسیار پایینی قرار داشته است.

وی اذعان کرد: بسیاری از نارسایی‌های مطرح شده توسط نمایندگان کانون‌ها قابل قبول بوده و اقدام بسیار خوبی نیز به خصوص در این دولت در جهت حمایت از بیماران و توسعه مراکز درمانی صورت گرفته که بسیار ارزشمند است.

وی گفت: یکی از اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذار در این دولت در حوزه درمان ایجاد صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج است که خوشبختانه با همکاری خوب اداره کل بیمه سلامت استان البرز از بهمن ماه سال گذشته بیمه شدگان تامین اجتماعی استان نیز تا حدودی از حمایت‌های این صندوق بهره‌مند شده اند، ولی با این‌حال بسیاری از بیماران مشمول این طرح از حمایت آن آگاهی ندارند و لازم است اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد و در این رابطه از کلیه نمایندگان کانون‌های بازنشستگی و کارگری استان تقاضا دارم به منظور اطلاع رسانی مناسب و آگاهی این عزیزان میز‌های خدمت جهادی شناسایی و ثبت اطلاعات در مناطق مختلف استان و با حضور کارشناسان معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی به صورت مستمر انجام شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز همچنین گفت: مهم‌ترین وظیفه ما در سازمان تامین اجتماعی حفاظت از خود و خانواده بیمه شدگان است و درمان رایگان برای بیمه شدگان از اصول سازمان است که همواره مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به این موضوع تاکید داشته اند و اگر درمان بیمه شدگان در مراکز درمانی رایگان انجام شود، هم مبارزه با فقر و هم ارتقای رفاه اجتماعی و سلامت جامعه حاصل خواهد شد.

طاهرخانی از دیگر اقدامات مهم و ارزشمند این دولت در استان البرز را  کلنگ زنی بیمارستان ۱۹۷ تختخوابی هشتگرد، پیگیری پروژه‌های ساخت پلی کلینک تخصصی شهید بهشتی کرج، پلی کلینیک تخصصی حصارک و نظر آباد عنوان کرد که بزودی کلنگ زنی و ساخت آن‌ها هم آغاز خواهد شد و در این مسیر با حمایت‌ها و پیگیری‌های ویژه استاندار و سایر مسئولین استانی همراه بوده است.

گفتنی است، همچنین در این نشست مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز نیز در خصوص شرایط خاص سازمان تامین اجتماعی در پرداخت حقوق مستمری بگیران، لزوم اقدام به موقع کارفرمایان در پرداخت حق بیمه و عدم موکول آن به روز‌های پایانی ماه، جذب نیروی انسانی مورد نیاز برای شعبات تامین اجتماعی استان، جابجایی ساختمان شعبه ۲ کرج، اخذ مجوز احداث شعبه ۳ و معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی استان و مسائل و مشکلات مربوط به مشاغل سخت و زیان آور توضیحاتی ارائه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها