خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت سالگرد حاج قاسم سلیمانی و ابو المهدی المهندس با حضور آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۸۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ مراسم گرامیداشت شهدای قدس بمناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در شهرستان با حضور آیت الله فرحانی نماینده محترم مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار شادگان، منصوری امام جمعه شهرستان ، فرماندهان نظامی و انتظامی ،مسئولین ادارات و دستگاهها ،جمعی از نیروهای حشدالشعبی کشور عراق و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان در محل روستای ابوشلوگ بخش مرکزی برگزار شد.

 

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در سیل سال ۹۸ با حضور در روستای ابوشلوگ  

به کمک ساکنان آن روستا به شهرستان شادگان امدند 

 

فرماندار شادگان در ادامه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک دانشمند و عارف علمی بزرگ بود و در شجاعت نظیر نداشت، افزود: رمز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص، ایمان و توکل به خدا و اهل بیت (ع) بود که توانست با این سلاح معنوی در مقابل دشمنان عالم و جنگ‌های نیابتی در منطقه بایستد و نقشه‌های آنها را یکی پس از دیگری خنثی و ناکام کند.

 

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در آیین گرامیداشت شهدای قدس و سردار شهید قاسم سلیمانی در روستای ابوشلوگ‌ شادگان اظهار کرد: با شهادت سردار سلیمانی، سلیمانی‌های دیگری بوجود آمد تا راه پرافتخار آن شهید سرافراز ادامه یابد.

 

او با بیان اینکه زندگی پربار شهید سلیمانی جهاد و مبارزه خالصانه در راه خدا بود، افزود : محبوبیت سردار سلیمانی مرزها را در نوردید و در دل تمامی مسلمانان و غیرمسلمانان جای گرفت.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شیوه و منش سردار شهید سلیمانی باید به نسل جوان شناسانده شود تا نوع زندگی و شخصیت این شهید الگوی جوانان شود.

 

آیت‌الله فرحانی بیان کرد: شهید سلیمانی در جبهه مقاومت اسلامی به معنای واقعی هم مروج بود، هم فرماندهی می‌کرد و با تمام وجود پای آن ایستاد و در این راه جان خود را نثار کرد.

 

اجرای گروه سرود زهرائیون ،‌ شعر و مولودی خوانی و… از مهمترین برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار