خبرهای داغ:

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان: مسیر درست گفتمان با دانش‌آموزان را باید پیدا کرد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با ابراز گله‌مندی از غافل شدن از جامعه دانش‌آموزی گفت: مسیر گفت و گو با دانش‌آموزان باید به درستی انتخاب شود، متاسفانه گفتمان با دانش‌آموزان به فراموشی سپرده شده است.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۳۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،مسعود حمیدی‌نژاد روز پنجشنبه در گردهمایی بزرگ دانش‌آموزی جهاد تبیین در محل تالار امام رضا (ع) اهواز بیان کرد: متاسفانه مغفول ماندن توجه به آموزش و پرورش از سوی مسئولان و عدم رسیدگی به مسائل مختلف دانش‌آموزان باعث شد تا از جامعه بسیار مهم و اثرگذار دانش‌آموزی غافل شویم و شرایط برای سواستفاده دشمنان از نسل آینده‌ساز کشور فراهم شود.

وی گفت: دانش‌آموزان نسل آینده این کشور هستند و باید در مسیر انقلاب قرار بگیرند و با مباحث توحیدی بیشتر آشنا شوند.

حمیدی‌نژاد اظهار کرد: دانش‌آموز و یا معلمی که از مسائل عقیدتی و یا دینی فاصله گرفته ازمسیر انقلاب منحرف خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: متاسفانه مسیر برخی معلم‌های دینی در سیستم آموزش وپرورش تغییر کرده و به مسئولیت‌های آموزشی خود به درستی عمل نمی‌کنند.

وی گفت: چند روز گذشته یک معلم دینی در استان به دلیل عدم انجام درست وظیفه آموزشی خود از ادامه فعالیت در این حوزه منع شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: ۳۲ هزار جلسه گفت و گو محور با محوریت جهاد تبیین در مدارس استان طی سال تحصیلی گذشته برگزار شد.

حمیدی‌نژاد با تاکید براینکه باید از دانش‌آموزان در برابر هجمه‌های دشمنان مراقبت کرد افزود: دانش‌آموزان در اغلب موارد شبه‌هایی در ذهن خود دارند که با گوش دادن به حرف‌های آن‌ها و راهنمایی مناسب می‌توان این شبهات را برطرف کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: ۲هزارو ۵۰۰ معلم برای آموزش مباحث جهاد تبیین به ۴۰ هزار دانش آموز استان پای کار آمده‌اند.

وی تاکید کرد: شکل‌گیری گروه‌ها و تبیین مسائل و مباحث جهاد تبیین باید توسط دانش‌آموزان و معلم‌ها انجام شود.

حمیدی‌نژاد اطهار کرد: تعدادی از معلم‌ها برای نخستین بار امسال در اردوی راهیان نور و پیشرفت حضور یافتند و در صدد هستیم که معلم‌ها و خانواده دانش آموزان با جهاد تبیین بیشتر آشنا شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها