نشست بسیجیان با محوریت بیان ویژگی های سردار دلها ویژه بانوان بسیجی، به همت پایگاه محبان الزهرا، در راستاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۹۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ خانم زارع با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها،با اشاره بر ویژگی های حاج قاسم گفت: اخلاص: مجاهدت برای گمنامی؛ اولین ویژگی که بسیار مهم بود اخلاص ایشان بود، هر کس که به دنبال نشان دادن خودش نباشد و به دنبال نشان دادن خدا باشد، خدا متکفل این می‌شود که او را شاخص کند، و او را الگو می‌کند.

وی، ادامه داد: فرماندهانی که سالها افتخار آشنایی و همراهی با سردار دلها را از نزدیک داشتند، شهادت می‌دهند که حاج قاسم مجاهدت می‌کرد برای گمنامی، هرگز تلاشی نکرد تا مجاهدت هایش دیده شود.خداوند آورا جهانی کرد.

مربی حلقات صالحین افزود: حاج قاسم سرباز ولایت بود، هم در درک مواضع مقام معظم رهبری که من روی این تکیه می‌کنم، ولایت محوری دو بعد بزرگ دارد یک درک صحیح از ولایت و اینکه باور داشته باشد که آنچه ولایت می‌گوید حُکمُ‌الله است و دوم اینکه در تعبّد به ولایت.

وی در پایان تاکید کرد:حرّیت و آزادگی: ویژگی قابل توجه دیگر حاج قاسم آزادگی از زخارف دنیایی بود. حاج قاسم به حایی رسیده بود که دنیا را به استخدام دربیاورد و نه به استخدام دنیا درآید، دنیای حاج قاسم آباد بود امّا به معنای دنیایی که مزرعه بود. حاج قاسم به حقیقت آزادی دست‌یافته بود یعنی آزادی از غیر دنیا. کسانی که حرف از آزادی می‌زنند خوب است این را بدانند حاج قاسم در مکتب اسلام آزادی را به این می‌دانست که هیچ عامل دنیوی نتواند او را محدود کند.

ارسال نظرات