فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت عده ای از هموطنانمان شد را محکوم کرد و به خانواده های این شهدای عزیز تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۶۶
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن پیام سردار حسن حکمتیان به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم 

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

اقدام تروریستی جنایتکاران داعشی در گلزار شهدای شهر کرمان و مراسم چهارمین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران و دلدادگان مزار شریف سردار دلها گردید، موجب تألم و تأثر فراوان مردم ایران و ملت های آزاده جهان شد.
به طور یقین این حادثه مزورانه ناشی از ضعف، زبونی، ناتوانی و شکست‌های پی در پی دشمنان کوردل و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل است که سالهاست در منطقه انسان های بی گناه را به خاک و خون می کشند.
استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی به حدی از سقوط و انزوا رسیده اند که حتی از دلدادگان و زائران شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی نیز هراس دارند و وقتی در میدان نبرد شکست می‌خورند دست به عملیات تروریستی می‌زنند.

دشمنان ایران اسلامی بدانند این اقدام ددمنشانه و حقیرانه نمی‌تواند مردم را از ادامه راه پرافتخار مکتب حاج قاسم باز بدارد زیرا مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره پای آرمانهای خود ایستاده اند و این حرکتها و اقدامات تروریستی هیچ وقت نتوانسته این ملت را از ادامه راهش منصرف کند.

یقینا این گونه جنایات ضد بشری تاثیری در کاهش روحیه انقلابی مردم قدرشناس و عاشقان سیدالشهدای مقاومت نخواهد داشت بلکه  مردم ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی، قدرت، قوت و شجاعت انقلابی خود را به جهان و دشمنان انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

دشمنان ایران اسلامی بدانند که این جنایات تروریستی، پاسخ کوبنده و انتقام سخت ملت ایران را به همراه دارد.

اینجانب شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، که بدست پلید دشمنان قسم خورده، به خاک و خون غلتیدند را محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم انقلابی استان کرمان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای مجروحان این حادثه صحت و سلامتی را خواستارم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظرات