صبح امروز مصلی بزرگ امام علی (ع) میزبان 85 شهید است، مصلی مملو از جمعیت داغدار است، همه برای وداع با پیکر مطهر زائران شهید حاج قاسم آمده اند
کد خبر: ۹۵۶۸۲۷۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  وداع جانسوز با پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در مصلی بزرگ امام علیه السلام شهر کرمان آغاز شد.

صبح امروز مصلی بزرگ امام علی (ع) میزبان 85 شهید است، مصلی مملو از جمعیت داغدار است، همه  برای وداع با پیکر مطهر زائران شهید حاج قاسم آمده اند

پیر و جوان با چشمان اشکبار و دل‌های داغدار، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بر لب داشتند و خواستار انتقام سخت از  تروریست‌ها و حامیان معنوی و مالی آنها بودند.

 مردم زخمی عمیق بر دل داشتند آنها سال‌هاست که داغدار توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان سنگدل و بیرحمی هستند

 سیزدهم دی‌ماه امسال برای بار دیگر دست این ناجوانمردان از آستین بیرون آمد و تمام ایران اسلامی، را به سوگ نشاند.

امروز مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان مملو از مادرانی بود که برای وداع با مادرانی آمده بودند که در روز مادر آسمانی شده بودند؛ برای وداع با کودکانی آمده بودند که حالا دیگر دستشان در دست مادرشان نیست.

امروزحتی کودکان هم آمده بوده اند  تا بگویند از هر قطره خون شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان حاج قاسم‌ها می‌روید

امروز مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان مملو از جمعیت سوگواری بود با چشمان اشکبار و دلی داغدار برای تجدید پیمان با امام زمان و ولی‌فقیه شان آمده بودند  آنان آمده اند تا بگویند ما را از بمب نترسانید این آب و خاک قاسم‌پرور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار