خبرهای داغ:
سردار فرجیان‌زاده:

شهید سلیمانی طومار داعش را در هم پیچید/ امروز افول آمریکا را در دنیا شاهد هستیم

همدان-معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در نبرد با داعش توانست طومار داعش را در هم بپیچد، گفت: ایشان در سخت‌ترین شرایط گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب بود
کد خبر: ۹۵۶۸۳۴۰
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار فرجیان‌زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان ضمن گرامیداشت سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی دارای شخصیت کم نظیر و دارای انواع ابعاد بود.

وی افزود: معنویت شهید سلیمانی برای همه ملت ما روشن بود، شخصیت عظیمی که اخلاق او برای همه همرزمان و مردم ما شناخته شده بود.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: سردار سلیمانی در سخت‌ترین شرایط گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب بود و افتخارش سربازی ولایت بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ابرمردی مخلص متواضع و در خدمت این ملت بود که امنیت ملت ایران و جهان اسلام و منطقه مقاومت برایش مهم بود، گفت: ایشان اهل تدبیر و اقدام و عمل سنجیده برای نظام اسلامی و جبهه مقاومت بود.

سردار فرجیان زاده با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در نبرد با داعش توانست طومار داعش را در هم بپیچد، افزود: او بیش از چهار دهه عمر مبارکش را در خدمت مردم و نظام اسلامی و محرومین و مستضعفین قرار داد.

* سردار سلیمانی سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه با شکست مواجه کرد

وی با اشار به اینکه سردار سلیمانی سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه با شکست مواجه کرد، عنون کرد: جبهه مقاومت توانسته است همه سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه کند.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: جبهه مقاومت خود مستقلاً فرماندهی و تصمیم‌گیری دارد و طراحی و برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند و از منافع کشورهای خود و منافع امت اسلام دفاع می‌کند.

وی یادآور شد: نیروهای فلسطینی در طوفان الاقصی توانستند ضربه ترمیم ناپذیری را به رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد کنند؛ این عملیات را فلسطینی‌ها خود طراحی و اجرایی کردند و شکست اطلاعاتی و امنیتی را به بزرگ‌ترین ارتش منطقه وارد کردند، ارتشی که در ۶ روز توانسته بود ۶ کشور عربی را شکست بدهد.

سردار فرجیان‌زاده با بیان اینکه این گروه مبارز توانست آن ارتش و هیمنه آن را بشکند، تصریح کرد: اگر آمریکا وارد منطقه نمی‌شد و تجهیزات دقیق خود را تقدیم رژیم صهیونیستی نمی‌کرد این رژیم نابود شده بود.

وی ادامه داد: امروز دنیا شاهد این است که آنچه در غزه اتفاق می‌افتد دارای دو وجه است، یک وجه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین که در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی و چندین کشور اروپایی مردانه ایستاده است، وجه دوم این حادثه تاریخی جنایت و رذالت رژیم صهیونیستی است.

* امروز نبرد فلسطین و مردم غزه تاریخ را تغییر خواهد داد

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم شجاع غیور صابر و مقتدر غزه ایستادگی و مقاومت می‌کنند، گفت: امروز نبرد فلسطین و مردم غزه تاریخ را تغییر خواهد داد، تاریخ سرفصل جدیدی را بعد از این مقاومت و ایستادگی این ملت خواهد دید.

وی اظهار کرد: در سایه این مقاومت و ایستادگی که الهام گرفته از مکتب حاج قاسم سلیمانی است، افکار عمومی جهان علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی بسیج شده است، مردم اروپا و آمریکا هوشیار و آگاه شده‌اند و از مردم مظلوم غزه دفاع می‌کنند.

سردار فرجیان‌زاده با اشاره به اینکه امروز افول آمریکا را در دنیا شاهد هستیم که در دنیا مورد خفت و خواری مردم قرار می‌گیرد، گفت: رژیم صهیونیستی در این نبرد به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است و نیروهای مقاومت فلسطینی همچنان توان مقاومت در برابر مهاجمین ارتش صهیونیستی را دارند و قدرت نظامی حماس همچنان پابرجا است.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو افزود: راهبرد مشارکت در انتخابات بر عهده آحاد مردم است و همه ما وظیفه داریم برای تقویت ایران اسلامی در سراسر دنیا پای صندوق‌های رأی برویم و در این انتخابات باشکوه شرکت کنیم.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: راهبرد دشمن کاهش حضور مردم در انتخابات است و دشمن همه امکانات و ابزار خود را استفاده خواهد کرد که مردم را از صندوق رأی مأیوس و ناامید کند.

شهید سلیمانی طومار داعش را در هم پیچید/ امروز افول آمریکا را در دنیا شاهد هستیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار