فعال سیاسی:

حادثه تروریستی کرمان نتیجه شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا در میدان نبرد است

یک فعال سیاسی گفت: حمله تروریستی در کرمان نتیجه شکست رژیم منحوس صهیونیستی در میدان نبرد است که برای انتقام از محور مقاومت، دست به این حمله تروریستی‌شنیع زد.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۵۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید جواد حسینیان بیان کرد: حمله تروریستی در کرمان نتیجه شکست رژیم منحوس صهیونیستی در میدان نبرد است، این اقدام کور و مذبوحانه نشان داد همانطور که دشمن حریف شهید سلیمانی در میدان نبرد نبود، حریف آن‌کودک‌چندساله زائر مزار شهید سلیمانی نیز نیستند.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی باعث رویش سربازان مکتب سلیمانی شد، خون‌های ریخته شده در حمله تروریستی کرمان نیز درخت تنومند شهادت طلبی و استکبار ستیزی را در این کشور آبیاری خواهد نمود و جان تازه‌ای در آن دمیده خواهد شد.

حسینیان در ادامه افزود: همانطور که آمریکای جنایتکار وقتی شاهد شکست همه‌ برنامه‌های خود در منطقه به دست شهید سلیمانی بود و نتوانست حریف او در میدان نبرد شود، در نهایت برای انتقام شکست‌های خود تصمیم گرفت در اقدامی بزدلانه و تروریستی او را به شهادت برساند اکنون نیز رژیم منحوس صهیونیستی از آنجایی که بعد از گذشت سه ماه درگیری در غزه نتوانست حماس که یک گروه کوچک چریکی و از تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی هستند را شکست دهد برای انتقام از محور مقاومت، دست به این حمله تروریستی‌شنیع زد که البته این اقدام او نیز به عنوان سند ننگین دیگری در تاریخ بنام او ثبت خواهد شد.

این فعال سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه که مسلم‌است اینگونه اقدامات جنون آمیز نشان از آشفتگی و استیصال رژیم منحوص صهیونیستی دارد و این رژیم و اربابانش خوب می‌دانند که به پایان حیات خود نزدیک می‌شود و ان شاءالله به زودی همه مسلمانان جهان شاهد آزادی قدس شریف خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات