جمعی از نواحی مقاومت و اقشار مختلف بسیج استان مرکزی در پی حادثه تروریستی و جنایتکارانه کرمان بیانیه‌ای صادر کردند که متن این بیانیه‌ها به شرح ذیل است:
کد خبر: ۹۵۶۸۴۰۰
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از نواحی مقاومت و اقشار مختلف بسیج استان مرکزی در پی حادثه تروریستی و جنایتکارانه کرمان بیانیه‌ای صادر کردند که متن این بیانیه‌ها به شرح ذیل است:

*بسیج طلاب و روحانیون/ انتقام خون به نام حق ریخته شهدای کرمان گرفته شود

۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۹۸ روز جهانی مقاومت نام گرفت تا همگان بدانند راه و منش این سردار بزرگ در خون میلیون‌ها آزادی‌خواه جهان جاری است و مجاهدت در جبهه‌های مبارزه با استکبار همچنان تا پیوستن به قیام مهدی موعود عجل الله ادامه خواهد داشت.
امروز این فرمانده بی‌بدیل، بی‌نظیر، شجاع، فداکار و پرورش یافته در مکتب اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی که به جز اعتلای نظام و انقلاب به چیزی نمی‌اندیشید، به قهرمان ملی و قهرمان جهان اسلام تبدیل و خون تازه‌ای به رگ‌های جبهه مقاومت تزریق کرد که بعد از شهادتش در قالب مکتب سلیمانی متبلور و جهانی شد.
مسلماً تجاوز ظالمانه در کرمان و این جنایت سبعانه و بزدلانه نشانه‌ای آشکاری از کینه و دشمنی خباثت آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و مکتب شهید سلیمانی است، این گونه جنایات نتیجه‌ای جز افزایش نفرت از آمریکا، رژیم صهیونیستی، و اذاناب و عمالش در قلوب ملت ایران ندارد.
بسیجیان طلبه و روحانیون استان مرکزی از تمام نهادهای امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی خواستاریم آمران، عاملان، مباشران این جنایت شناسایی و تیغ تیز انتقام و خونخواهی ملت ایران را بر پیکر آنان وارد سازند.

*مجمع بسیجیان شهرستان فراهان/ خون پاک شهیدان کرمان باعث نابودی دشمنان و تقویت جبهه مقاومت می‌شود
حادثه غم انگیز و جان‌کاه شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان و زائران عزیز مرقد پاک و مطهر سیدالشهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی، دل‌های امت اسلام و آزادگان عالم به ویژه مردم شهیدپرور ایران عزیز را جریحه‌دار کرد.
تروریست‌های بزدل و اربابان منحوس آنها از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه‌ای عمیق و دیرینه دارند و با ارتکاب این جنایت ضد بشری نشان دادند که حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت این اسوه ایثار و شهادت نیز واهمه داشته و از حضور عاشقان و شیفتگان مکتب حاج قاسم بر سر مزار ایشان هراس دارند و با این اقدام جنایتکارانه در کرمان، بار دیگر نشان دادند که هراس استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی از ایران اسلامی به عنوان پرچمدار جبهه مقاومت و نام ماندگار سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی ادامه‌ دارد تا جایی که برای سرپوش نهادن بر شکست‌های مفتضحانه و پی در پی خود دست به ترور انسان‌های بی‌گناه می‌زنند.
رژیم صهیونیستی و مزدوران کوردل آنها بدانند که اینگونه اقدامات بزدلانه و ترورهای ناجوانمردانه فرماندهان دلیر مقاومت همچون شهید سید رضی موسوی، شهید شیخ صالح العاروری، شهید ابوتقوی و یاران پاکش راه به جایی نخواهد برد و به کوری چشم دشمنان این گونه اقدامات بزدلانه موجب وحدت‌ و تقویت بیش از پیش روحیه مقاومت و مبارزه در سرتاسر جهان خواهد شد و دست و پا زدن صهیونیست‌های فاسد آنها را از غرق شدن حتمی نجات نخواهد داد و طوفان الأقصی پایان سیطره نکبت بار رژیم صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.

مجمع بسیجیان شهرستان فراهان این اقدام تروریستی و ضدبشری را محکوم نموده و آمادگی خود را جهت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تداوم راه شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی و سید رضی موسوی اعلام می‌دارد و این مصیبت دردناک را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنافداه و نایب برحقش امام خامنه‌ای حفظه‌الله و خانواده‌های شهیدان تسلیت گفته و برای تمامی مجروحین این حادثه تروریستی آرزوی سلامتی و تندرستی دارد.

*بسیج فرهنگیان/ عزم ملت ایران راسخ‌تر می‌شود

یک بار دیگر اما این بار ،در روزهای تولد مادر شیعه، حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار فاتح مبارزه با تروریسم حاج قاسم سلیمانی، عناصر کوردل و دشمنان ناکام و سرخورده از مقاومت و ایستادگی ملتی بزرگ یعنی ایران اسلامی، رذیلانه و غیرانسانی، جنایتی دیگر به بار آوردند.
آن‌ها که از دنیای خود ناامید و حیرت زدگان جهل نوین بودند، متعرض جان مجاوران کودک، زنان بی‌دفاع و زائرانی شریف در راه زیارت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی عزیز شدند.
بسیج فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی این جنایت وحشتناک را محکوم کرده، شهادت جمعی از هموطنان‌مان را به قرین شدن با روح بلند سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز گرامی می‌دارد.
فرهنگیان بسیجی استان آفتاب مشعشع ولایت سرزمین ایران اسلامی، این اقدام تروریستی جنایت‌بار را پیام زبونی تروریست‌های تکفیری و همنوایان آدم کشی در ایران و جهان می‌دانند.
ما معلمان بسیجی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغ‌دیده، در این ضایعه ناگوار به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و عموم مردم شریف و انقلابی استان امام بزرگوار (ره) تسلیت عرض نموده، اعلام می‌داریم: این جنایت سخیف، علاوه بر این که خللی در عزم راسخ مردم و مقاومت اسلامی ایجاد نمی‌کند، از دستگاه‌های امنیتی و قضایی انتظار است عاملین، آمرین و پشتیبانان این خباثت‌ها را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

*فرمانده سپاه ناحیه دلیجان/ حادثه تروریستی کرمان سندی متقن و گویا از دشمنی جبهه باطل

اقدام ناجوانمردانه تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار و صهیونیسم در ایجاد انفجار در مسیر زائران گلزار شهدای کرمان و شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیزمان در سالروز شهادت الگوی اخلاص و عمل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست استکبار جهانی و روز جهانی مقاومت، سندی متقن و گویا از دشمنی و کینه‌توزی این ترویست‌های وابسته نسبت به علمدار جبهه مقاومت سپهید حاج قاسم سلیمانی و عصبانیت از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهان، شکست فشار حداکثری آمریکا، شکست توطئه ناامن سازی ایران اسلامی و تضعیف رژیم جعلی اسرائیل به واسطه مقاومت تاریخی مردم غزه است، که هیچ دستاوردی برای آنان به همراه نخواهد داشت.
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب اهل بیت علهیم السلام و قیام عاشورا بود، که به واسطه اخلاص، تواضع، شجاعت، فداکاری، ولایت‌مداری و استقامت در برابر دشمنان اسلام و ملت ایران ایستاد و قهرمان ملت شریف، شهیدپرور و سرافراز ایران شد، لذا دشمنان آن شهید والامقام با این اقدامات کوردلانه و ناجوانمردانه هیچ دستاوری را کسب نمی‌کنند و فقط روسیاه عالم خواهند شد.

سرهنگ محسن صادقی، ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی رذیلانه و ناجوانمردانه، شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان را خدمت حضرت بقیه الله اعظم (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران و خانواده‌های معزز این شهیدان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه پروردگار متعال برای آنان رحمت و مغفرت و برای مجروحان طلب شفا و سلامتی مسئلت داریم.

 

*مسئول سازمان بسیج مداحان، شعرای آئینی و هیات مذهبی/ جریان مقاومت از ادامه راهش بازنخواهد ایستاد

از حادثه‌ی اندوه‌بار و تلخ شهادت جمعی از مردم عزیزمان مطلع شدیم که در جریان برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها و محبوب قلوب ملت ایران، دو انفجار تروریستی در مسیر راهپیمایی به سمت گلزار شهدای کرمان روی داد که تاکنون منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان گردیده است.

ضمن محکومیت شدید این حادثه تلخ تروریستی که بار دیگر ذلت و خواری دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و توسل آنها به اقدامات بزدلانه را به تصویر کشید و عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (عج) و امام خامنه‌ای عزیز و ملت شهیدپرور و خانواده‌های داغدیده و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این واقعه، اعلام می‌داریم یقینا با اجرای منویات امام المسلمین به ویژه تاکیدات امروزشان در جهاد تبیین علم حرکت مردم قهرمان در مسیر حمایت از ملت‌های مظلوم و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت را بر دوش خواهیم داشت و جهاد ما با این قبیل رفتارهای سخیف و بی‌شرمانه متوقف نخواهد شد.

بسیج دانشجویی/ پاسخ قاطع و کوبنده به عاملان حادثه تروریستی کرمان داده شود

حادثه تروریستی اخیر در گلزار شهدای کرمان که غم و اندوه شهادت هموطنانمان را بر روحمان جاری کرد، بار دیگر مستاصل شدن استکبار، بالاخص رژیم صهیونیستی و رو به پایان بودن عمر این رژیم منحوس را برای جهانیان به تصویر کشید؛ تا جایی که هر نقطه جهان خبری از کودک کشی و نقض صریح حقوق بشر منتشر می‌شود اثری از این دشمنان انسانیت در ذهن نقش می‌بندد.

عملیات طوفان‌الاقصی که در طول تاریخ بی‌نظیر بود، آن چنان ضربه مهلکی بر پیکر این رژیم وارد کرد که رهبری بر غیر ترمیم بودن آن تاکید کردند؛ اکنون نیز رژیم صهیونیستی با این اقدامات کور و ضد بشریت قصد دارد تا مجدداً ذره اعتباری برای خود دست و پا کند؛ غافل از آنکه باطن آن برای تمامی جهانیان آن چنان روشن شده که شاهد خروش مردم تمامی کشورها علیه صهیونیست هستیم‌ و این دست پا زدن‌ها غرق شدگی صهیونیست را تسریع می‌کند‌‌.

اکنون شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی، ضمن تسلیت و تبریک شهادت هموطنان بزرگوارمان به تمامی شیعیان جهان اسلام و محضر مبارک حضرت حجت (عج)؛ رسماً اعلام می‌دارد با توجه به لزوم پاسخ قاطع به این جنایت در بیانات رهبری، جبهه دانشجویان انقلابی پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده‌تر از همیشه گوش به فرمان ایستاده است.

*سازمان بسیج رسانه/ حادثه تروریستی کرمان نشان‌دهنده خواری و استیصال دشمنان ملت ایران است

دشمن قسم‌خورده ملت ایران در سالروز شهادت یکی از قهرمانان این مرز و بوم دست به اقدامی تروریستی زد تا با به شهادت رساندن مردم مقاوم ایران نشان دهد که راه سردار دل‌ها شهید سلیمانی تا به چه اندازه درست و صحیح بود و اگر رشادت این شهید و دیگر هم‌رزمان ایشان نبود تروریسم تا به چه حد گسترش پیدا می‌کرد.

این اقدام سبوعانه و بزدلانه نشان‌دهنده خواری و استیصال دشمنان ملت ایران است، این دژخیمان حالا که در مقابل جبهه حق یارای مقابله ندارند دست به چنین جنایاتی می‌زنند و زنان و کودکان را به شهادت می‌رسانند اما باید بدانند که ملت ایران لحظه‌ای از آرمان‌های خود عقب نمی‌کشند و در نهایت انتقام سختی را از دشمن باذن الله خواهد گرفت.

سازمان بسیج رسانه ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی وحشیانه و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، این فاجعه را به حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت سرافراز ایران ایرانی تسلیت عرض گفته و از درگاه خدای متعال برای شهدای ولامقام این واقعه علو درجات و هم‌نشینی با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و برای مصدومان شفای عاجل مسالت داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار