آیین نواختن زنگ مقاومت با حضور سرادر فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و مسئولین شهرستانی و بسیجیان در دبیرستان دخترانه بنت الهدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۶۶
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان زهک سردار عوضعلی فقیری معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت دو شهید بزرگوار، بیان کرد: شهید میرحسینی سه ویژگی برجسته داشت که ما و خصوصاً شما دانش آموزان اگر به آنها توجه کنید و سرلوحه کارهایتان قرار دهید قطعاً موفق خواهید شد اولین ویژگی اینکه، شهید کاری را که انجام می‌دادند برای خدا انجام می‌دادند، دوم اینکه که به او سپرده می‌شد به نحو احسن انجام می‌داد و سوم اینکه با وجود مشغله زیاد همواره مطالعه می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سرادر فقیری در پایان افزود: حاج قاسم خود را خادم مردم می‌دانست چه در عراق و سوریه و مبارزه با گروه‌های تکفیری و تروریست و چه در سیل خوزستان چه زلزله این شهید بزرگوار خود را خادم ملت می‌دانست و غم مردم را می‌خورد و حریص به خدمت به مردم بود و با ناراحتی مردم ناراحت می‌شد و امروز به برکت خون شهداست که کشور در اوج امنیت است.

ارسال نظرات