کد خبر: ۹۵۶۸۸۷۳
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

مهدی علی‌بابایی معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: مجموعه درمانی و صیانتی کرامت وابسته به سپاه امام علی بن ابی‌طالب‌(ع) با محوریت دینی به‌منظور درمان، آموزش حرفه و کار، صیانت از معتادان متجاهر و بهره‌گیری از شیوه‌های بهبودی پایدار و حفظ کانون خانواده معتادان با مدیریت روحانیون و طلاب راه‌اندازی شد.

وی افزود: این مجموعه در چهار حوزه کمپ تمایلی، کمپ خصوصی و تخصصی، درمان معتادان متجاهر و صیانت از مددجویان و معتادان بعد از دوره سم‌زدایی و درمان فعالیت دارد.

بابایی اظهار داشت: مددجویان پس از ورود به اردوگاه، خانواده آنها تحت صیانت و پشتیبانی‌های معیشتی، درمانی، تحصیلی و جلسات آموزشی قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری  تاکنون بیش از پانصد مددجو، دوران درمان را در مجموعه درمانی و صیانتی کرامت گذراندند، خاطرنشان کرد: سعی داریم تا مرکز صیانت را در شهر قم نیز ایجاد کنیم تا بتوانیم حمایت‌های لازم را از  مددجویان و معتادان داشته باشیم.

در پایان مراسم، چند تن از فعالان مجموعه درمانی و صیانتی کرامت با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، میثم رضوان‌پور معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و دیگر مسئولان استانی تجلیل شدند

 

افتتاح مرکز ترک اعتیاد دین پایه  
ارسال نظرات