ارجمندی خانواده شهدا را موجب عزت و زینت جامعه دانست و اظهار داشت: تکریم و تعظیم شهدا بر همگان واجب و لازم است؛ چرا که آنان زنده و نظاره‌گر همه امور و احوال ما هستند.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۱۱
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در اولین یادواره شهدای زن و دختر، خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت عنوان نمود و اظهار داشت: اندیشه و فکر و منش عاشورایی در نظام جمهوری اسلامی متبلور است و این مهم به برکت خون حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای گرانقدر نظام و انقلاب استمرار خواهد داشت.
 وی افزود: دشمن به دنبال حذف دو مقوله قیام عاشورا و مهدویت در نظام اسلامی است و سعی می‌کند فکر و ذهن و ایده‌های مردم ایران را تسخیر کند؛ غافل از آنکه در مکتب اسلام و نظام اسلامی ناامیدی معنا ندارد و ریزش و رویش در کنار یکدیگر اتفاق می‌افتد.
 ارجمندی ادامه داد: تجربه نشان داده همیشه رویش‌های انقلاب بیش از ریزش‌ها بوده و باید این مهم را ارج نهیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تعظیم و تکریم شهدا را لازم دانست و خاطرنشان کرد: اگر به سیره و روش و مسلک شهدا توجه داشته باشیم قطعاً امید به آینده و تقویت عزت و افتخار و سربلندی رقم خواهد خورد.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود تفکر قالب در بسیاری از نقاط جهان نسبت به زن را استفاده ابزاری از این موجود عنوان نمود و بیان داشت: اما به لطف بینش و نگرش ایجاد شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی، زن مظهر عفت، عزت و اقتدار است که توانسته در حوزه بانوان ۷ هزار شهید را تقدیم به نظام و انقلاب کند.
 ارجمندی گفت: اگر در مکتب حسین بن علی علیه السلام و شهدا گام برداریم و اخلاص در عمل و گفتار داشته باشیم، عزت دنیا و آخرت نصیبمان می‌گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار