معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف گفت: امروز ما بیش از گذشته نیازمند اتحاد و وحدت بین شیعه و سنی هستیم زیرا دشمنان در صدد فرصت برای از بین بردن این وحدت هستند.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۴۱
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام سید ناصر الدین نوری زاده روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اوقاف یکی از نهادهای مهم و تاثیرگذار در کشور و مهمترین سرمایه ما نیروی انسانی مومن و متعهد است.

افزود: مدیران باید طبق ظرفیت و مزایایی که در منطقه وجود دارد برای این موقوفات طرح و برنامه داشته باشند و از این برنامه‌ها در جهت افزایش و حفظ موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفین استفاده کنند.

امور استان‌ها و مجلس سازمان اوقاف ضمن اشاره به اهمیت انفاق در سیره پیامبر و حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: نگاه ما باید اتحاد و انسجام در سطح ملی باشد و دشمن از هیچ فرصتی فروگذار نیست و در آستانه انتخابات برای تحت الشعاع قرار دادن این انسجام ملی دست به کار شده‌اند.

وی ادامه داد: برای تشکیل حکومت اسلامی ۲ مولفه امت و امام نیاز است و اگر این ۲ در کنار هم قرار نگیرد هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد و دشمن درصدد ضربه زدن و ایجاد اختلاف و شکاف بین مردم و رهبر هستند.
حجت الاسلام نوری زاده بیان کرد: نزدیک به سه هزار صندلی برای پست‌های دولتی وجود دارد و بیش از ۲۱۹ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم ،برای هر پست و صندلی که مسوولان مشغول فعالیت و خدمت هستند ۷۳ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: این استان انسجام اجتماعی را حفظ کرده و شیعه و سنی، فارس و بلوچ در کنار هم هستند و بنا دارند استان را بسازند.

شریفی ادامه داد: سیستان و بلوچستان به اولویت توسعه کشور تبدیل شده و بالاترین مقام کشور یعنی رهبر معظم انقلاب و همه ارگان‌ها دست به دست هم دادند تا این استان به جایگاهی که حق مردم است برسد و ما این نگاه خوب حاکمیت را قدر می‌دانیم.

وی تصریح کرد: انسجام و وحدت بین شیعه و سنی لازمه توسعه سیستان و بلوچستان است و ما همانطور که به سیستان برای جبران عقب ماندگی‌ها اهمیت می‌دهیم به بلوچستان هم همان گونه اهمیت می‌دهیم و از شمال تا جنوب این استان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به اداره کل اوقاف و امور خیریه به عنوان یک نهاد تقریبی نگاه می‌کنیم و دغدغه داریم شیعه و سنی به این نهاد اعتماد داشته باشند.

وی ادامه داد: در سیستان و بلوچستان واقفین زیادی به صورت غیر رسمی فعالیت می‌کنند و این تکلیف تیم مدیریتی استان بویژه اداره کل اوقاف و امور خیریه است که از این واقفین جلب اعتماد کند و ما از برکات این نهاد در سطح استان بهره‌مند شویم.

در پایان این مراسم که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، معاون امور استان ها و مجلس سازمان اوقاف و جمعی از مدیران استانی برگزار شد از زحمات «حجت الاسلام محسن مومنی مقدم» مدیرکل سابق، قدردانی و حکم انتصاب «حجت الاسلام محسن اشرفیان» به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان به وی ابلاغ شد.

ارسال نظرات