این برنامه با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام و اصحاب رسانه و مطبوعات در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۵۴
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳



به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با اشاره به سالروز تشکیل این سازمان در استان گفت: این سازمان درسال ۱۳۹۰ با حضور و عضویت اصحاب رسانه و مطبوعات آغاز بکار کردند در این حوزه مسیولین قبل از ما در خدمت این قشر زحمت کش و فرهیخته بودند، امید داریم ما هم بتوانیم آنچه لیاقت این قشر هست خدمت کنیم.

محمد علینظری گفت: ما هم از زمان مسئولیت تا کنون در عرصه‌های مختلف در خدمت دوستان رسانه بودیم و امیدواریم بتوانیم خدمت بیشتر و بهتر‌ی به این قشر زحمت کش و فرهیخته و اثر گذار در جامعه داشته باشیم.

علینظری در این نشست اضافه کرد: طیف زیادی از اصحاب رسانه و مطبوعات فاقد شغل هستند، یعنی شغلی که منبع درآمدی داشته باشد، انتظار داشتیم مدیران استان به توجه به توانایی رسانه‌ها در حوزه قلم وحتی مدیریت از حضور این عزیزان استفاده میکردند.

وی عنوان کرد: به همت سازمان بسیج رسانه استان دو برنامه شاخص، جشنواره ابوذر و جام رسانه امید برگزار شد و این نشان از توانایی، پویای و امید است.

علینظری با توجه به برگزاری رویداد جام رسانه امید عنوان کرد: این رویداد به خوبی با قدرت و توانایی برگزار شد که استان‌های مثل اصفهان و سایر استان‌های کلان درخواست داشتند که گروهی از رسانه‌های استان جام امید را برگزار کنند و این نشان از توانایی رسانه‌های استان دارد.

علینظری در ادامه گفت: سازمان بسیج رسانه از هیچ دولتی حمایتی نمیکند، بلکه نگاهی به کلیت نظام و انقلاب دارد.

وی با اشاره به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف گفت: حضور بانوان پس انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و حوزه‌ها چه درداخل و چه در خارج از کشور با کسب عنوان‌ها و برتریها، مایه افتخار ما بوده و هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام در پایان اظهار داشت: یادوخاطره بیش از ۱۰۰ خبرنگار شهید غزه و شهید رهبر و شهدای کشورمان بخصوص حاج قاسم عزیز را گرامی میداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار