خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت شهدای محور مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای محور مقاومت و شهدای حمله تروریستی در شوش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۱۷
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش ؛ مراسم گرامیداشت شهدای محور مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای حمله تروریستی در شوش با حضور معاون اداره بنیاد شهید، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از نیروهای بسیجی ،مسئولین ادارات و دستگاهها، شیوخ و سران عشایر و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان در محل حسینیه برگزار شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دانش گفت: شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس است، شخصیت های مجاهد و ایثارگر که با اخلاص بی‌نظیر خود نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بودند و خداوند متعال نیز مزد تلاششان را شهادت قرارداد و سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم بود.

 

برپایی مراسم بزرگ هوسه و شعر خوانی و مدیحه سرایی و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و محکوم کردن حمله تروریستی کرمان از مهمترین برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

 

این مراسم به همت قرارگاه محله اسلامی پایگاه بسیج امام حسن عسکری علیه السلام ، حوزه مقاومت بسیج شهید دانش و کانون بسیج مداحان ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال عليه السلام برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار