خبرهای داغ:

خروج مردم از صحنه‌های حماسی شگرد اصلی دشمنان است

خروج مردم از صحنه‌های حماسی شگرد اصلی دشمنان است
امام جمعه آرادان با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: خروج مردم از صحنه‌های حماسی شگرد اصلی دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۵۰
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از آرادان، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد صاحب الزمان (عج) اظهار داشت: یکی از شگرد‌های دشمن این است که مردم ایران را از قدرت آمریکا بترسانند، اما این در حالی است که مردم ایران چهار دهه در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کردند و عزت و شرافت و ارزش‌های انقلابی خود را زیر پای نمی‌گذارند.
وی با اشاره به اینکه راهبرد امام تکیه بر توده مردم است نه نور چشمی‌ها و امروز نباید به نور چشمی‌ها میدان بدهیم، افزود: حضور مردم در صحنه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در طول تاریخ انقلاب معجزه آفرین بوده است.
امام جمعه آرادان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم افزود: قیام مردم قم در ۱۹ دی سال ۵۶ زمینه ساز پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ بود.
وی افزود: برخی مسئولان چند نفر را به عنوان نور چشمی در کنار خود حفظ می‌کنند در حالی که مردم رکن اصلی این حکومت، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
شریفی نیابا تأکید بر اینکه تمام فتنه‌ها توسط مردم در کشور سرکوب شده است، یادآور شد: حضور نیرو‌های مردمی در فعالیت‌های اقتصادی، جهادی و کمک رسانی در ایام جنگ، کرونا و شرایط سخت بر کسی پوشیده نیست و این مردم بودند که در سخت‌ترین شرایط در کنار یکدیگر متحد شده و کشور را از بسیاری آسیب‌ها نجات دادند.
وی خروج مردم از صحنه‌های حماسی و ملی را یک ترفند و راهبرد اساسی از سوی دشمنان برشمرد و گفت: تلاش برای کوچک شمردن حضور مردم در فعالیت‌های مهم از جمله مشارکت در انتخابات، راهپیمایی اربعین و تردید افکنی درباره اسوه‌های مقاومت از جمله سردار سلیمانی، حضور مردم در جشن‌های مذهبی از اقدامات مهمی است که دشمن در راستای تحقق اهداف خود انجام می‌دهد.
امام جمعه آرادان با تأکید بر اینکه حضور مردم در صحنه حماسی انتخابات بسیار تعیین کننده است، بیان کرد: مشارکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیش از مجلس شورای اسلامی اهمیت دارد چرا که یکی از مهم‌ترین وظیفه مجلس خبرگان انتخاب رهبری و نظارت بر عملکرد رهبری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار