امام‌جمعه موقت یزد با بیان اینکه قطعاً آمریکای جنایتکار جواب حمله به یمن را دریافت خواهد کرد، گفت: شیشه عمر آمریکا به دست یمنی‌ها شکسته خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۵۳
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سیدناصر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب و میلاد حضرت امام باقر (ع) اظهار کرد: امام باقر (ع) که شکافنده علوم بوده‌اند الگویی برای تک‌تک افراد جامعه است؛ ابوحمزه ثمالی خدمت امام باقر (ع) عرض کرد ما چه‌کار کنیم تا ایمانمان کامل شود؟ که امام در جواب وی فرمودند با دوستان خدا دوستی و با دشمنان خدا دشمنی کنید و همیشه همراه با صادقان باشید؛ این صادقان منظور ۱۲ امام معصوم علیهماالسلام است.

روز سوم ماه رجب روز شهادت امام علی‌نقی (س) است که این روز را تسلیت می‌گوییم و بر الگو گیری از ایشان سفارش می‌کنیم. ضرورت بهره‌گیری از احادیث و روایات مربوط به ایشان

وی با اشاره به اینکه نتیجه و بهره‌ای که ما در این دنیا و آن دنیا می‌بریم، نتیجه اعمال و عملکرد ما خواهد بود، عنوان کرد: در حدیثی از امام هادی (ع) آمده است: بدانید هرکس چیز خوبی را بکارد استفاده آن را می‌برد و هر کس چیز بدی بکارد، پشیمانی برداشت خواهد کرد.

محمدی در رابطه با فرارسیدن ۲۶ دی‌ماه سالگرد فرار شاه ملعون و رفتن طاغوت از ایران اشاره کرد و افزود: خاندان پهلوی، خاندانی نحس بودند که خیلی به کشور خیانت کرده و صدمه‌ها زدند.

وی ادامه داد: اگر تاریخ ایران را از ابتدا بررسی کنیم، هیچ خاندانی به‌قدر خاندان منحوس پهلوی به ایران ظلم و ستم نکرده است. آن‌ها مأمور بیگانه بودند.

امام‌جمعه موقت یزد ذلالت و حقارت محمدرضا شاه را یادآور شد و افزود: وی در کوچک‌ترین مسائل بله قربان گوی اجنبی بود.

وی با بیان اینکه برخی با تمام پررویی در تلاش هستند تا برای پهلوی آبرو بخرند، گفت: باید مردم ایران‌زمین هوشیاری و بصیرت به خرج دهند؛ چراکه جنایت‌های پهلوی به ایران نابخشودنی است.

محمدی حمله آمریکا به یمن را یادآور شد و افزود: قطعاً آمریکای جنایتکار جواب این حمله را دریافت خواهد کرد؛ در تاریخ داریم که نمرود ادعای خدایی می‌کرد و می‌خواست خدا را بکشد؛ اما خدا نمرود را با ضعیف‌ترین موجود یعنی پشه از بین برد. شیشه عمر آمریکا به دست یمنی‌ها شکسته خواهد شد.

امام‌جمعه موقت یزد تأکید کرد: خداوند بار دیگر نمرود را به هلاکت خواهد رساند.

وی با بیان اینکه یمنی‌ها مردمانی از جان گذشته‌اند و در راه اهداف خود قرص و محکم هستند، یادآور شد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند حقیقت ایمان در یمن است.

ناصری ادامه داد: آمریکا به بن‌بست رسیده است و با کشوری که به‌زعم خودشان فکر می‌کنند ضعیف است، اما در حقیقت قدرتمند است، در افتاده و درنهایت مغلوب یمن خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمریکا به ضربه‌پذیری زیادی رسیده است، تصریح کرد: در حال حاضر آمریکای جنایتکار پایگاه‌های زیادی در خاورمیانه و اطراف آن دارد که در تیررس قرار دارد و وقتی هدف قرار گیرد، کشته‌های زیادی خواهد داد؛ آن‌ها مانند نیرو‌های مقاومت که شهادت برایشان افتخار است، نیستند و جان برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است.

ناصری با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم آورده است که «مثل کسانی که غیر از خدا را به‌عنوان دوستان خود برگزیدند، مثل عنکبوت است که خانه‌ای برای خود انتخاب کرده درحالی‌که سست‌ترین خانه‌ها، خانه عنکبوت است، اگر می‌دانستند»، بیان کرد: آمریکا مانند کشتی است که ظاهراً قدرت بالایی دارد؛ اما ذره‌ذره به زیر آب می‌رود.

ارسال نظرات