خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام موسوی:

افراد موثر از همه ظرفیت‌ها برای حضور مردم در انتخابات استفاده کنند

همدان-امام جمعه موقت همدان گفت:افراد موثر باید از همه ظرفیت‌ها برای حضور مردم در انتخابات استفاده کنند برای نمونه می‌توانند اعضای خانواده،بستگان و هر جمعیتی را که ارتباط دارند برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۶۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگززاری بسیج از همدان،حجت الاسلام سیدهاشم موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی(ره) همدان اظهار کرد: مردم با حضور با شکوه و پررنگ خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بازهم دشمنان نظام اسلامی را ناامید کرده و مشت محکمی بر دهان آنها می کوبند.

وی بیان کرد: افراد موثر باید از همه ظرفیت‌ها برای حضور مردم در انتخابات استفاده کنند برای نمونه می توانند اعضای خانواده، دوستان، همکاران، بستگان و هر جمعیتی را که ارتباط دارند برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

خطیب جمعه همدان در بخش دیگری از خطبه های خود با محکوم کردن جنایت صهیونیست ها در غزه، گفت: امروز دل های انسان های مومن را مساله فلسطین و غزه جریحه دار کرده است با این وجود رهبری انقلاب فرمودند "فلسطین پیروز است" یعنی خداوند دست این ملت را گرفته است.

وی افزود: این گروه کوچک (حماس) ۷۵ سال با رژیم صهیونیستی و امروز با تمام مستکبران شامل امریکا، اروپایی ها و برخی کشورهای بی غیرت عربی در حال نبرد هستند.

موسوی ادامه داد: امروز خفت، ذلت، شرمندگی و شکست همیشگی برای رژیم صهیونیستی و اربابان او در تاریخ ماندگار شده لست.

وی با یادآوری فرمایش امام راحل که فرمودند اگر مسلمانان هر کدام یک سطل آب به سممت اسرائیل بریزند آنرا را سیل می برد، گفت: با وجود این کلام اندیشمندانه رهبر کبیر انقلاب اما همان زمان و امروز خیلی از مسلمانان در برابر این جنایات سکوت کردند.

امام جمعه موقت همدان تاکید کرد: پشت صحنه بمباران برخی از شهرهای یمن توسط آمریکا و انگلیس، خیانت کشورهای عربی است چرا که آسمان کشورشان را در اختیار متجاوزان برای حمله به یمن قرار دادند.

وی تاکید کرد: کشورهای متجاوز و حامیان آنها باید منتظر سرنوشت شوم باشند و زمانی حال و روز آنها بدتر از غزه می شود.

موسوی با بیان اینکه سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر فاقد دین ، وجدان و عاطفه هستند، خاطر نشان کرد: اگر کشورها منطبق با فرموده رهبری انقلاب رابطه خود را با اسرائیل قطع و از داد و ستد با آن پرهیز می کردند رژیم صهیونیستی در یک ماه نخست جنگ سرنگون می شد.

وی ادامه داد: اگر همه کشورهای ظالم و مستبد به فلسطین حمله کنند باز هم باید بدانند مطتبق وعده الهی عاقبت، آینده، پیروزی، سربلندی و حکومت با فلسطین است.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نیز حدود ۴۴ سال با نقشه های شیطانی و تحمیل جنگ دست به ترور و کشتار و به شهادت رساندن افراد بی گناه در ایران کردند اما تاکنون چیزی عایدشان نشده است.

وی یاد و خاطره شهدای حملات تروریستی کرمان را نیز گرامی داشت و افزود: مسوولان باید بر اساس فرموده رهبری فرزانه انقلاب، عاملان ترور افراد بی گناه در مراسم سالگرد شهید سلیمانی را به سزای عمل ننگین خود برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات